Į Konkurencijos tarybą sutarties šalys ketina kreiptis jau artimiausiu metu. Po sandorio užbaigimo „Greituolio“ steigėjai liks bendrovėje ir toliau bus atsakingi už verslo plėtrą bei vystymą.
„Tai yra logiškas ir gerai apgalvotas mūsų žingsnis. Niekada neslėpėme, kad turime ambicijų plėstis e-komercijoje. Tai diktuoja ne tik labai aiškios ir matomos apsipirkimo įpročių tendencijos, bet ir mūsų siekis būti dar arčiau savo klientų, pasiūlyti jiems patogius ir greitus apsipirkimo būdus“, – sako bendrovės „Palink“, valdančios „Iki“ prekybos tinklą, generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė.
Ji priduria, kad su „LastMile“ platforma prekybos tinklas bendradarbiauja jau daugiau nei pusantrų metų, tad šis sandoris – natūrali bendradarbiavimo tąsa, dar labiau stiprinanti „Iki“ veiklą e-komercijos segmente.
„Su prekybos tinklu „Iki“ turime itin sėkmingą ir partnerišką bendradarbiavimą. Nepaprastai džiaugiuosi, kad tapsime itin svarbios, tarptautinės verslo grupės „REWE Group“ dalimi. Jaučiame ir matome, kad „Iki“ akcininkai yra pasirengę stiprinti ir plėtoti savo veiklą Lietuvoje“, – sako bendrovės „Greituolis“ generalinis direktorius Tadas Norušaitis.
Prekybos tinklas „Iki“ yra antras didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje. 2021 m. bendrovė itin didelį dėmesį skiria plėtrai, inovacijoms bei atsinaujinimui. Jau vien per 2021 m. penkis mėnesius „Iki“ atidarė 2 naujas parduotuves.
Dar 10 parduotuvių renovuotos tiek didžiuosiuose miestuose, tiek ir šalies regionuose, o dvi iš jų – „IKI Express“ Klaipėdoje ir Vilniuje – atnaujintos pagal naują koncepciją.
Naujų parduotuvių statybai įmonė ketina šiais metais skirti apie 10 mln. Eur., pačių parduotuvių atnaujinimui – apie 20 mln. Eur, trečia investicijų kryptis – visos skaitmeninės ir technologinės inovacijos. Iš viso tam ketinama skirti apie 5 mln. Eur.
Prekybos tinklą iš viso šiuo metu sudaro 227 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 26 kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5,9 tūkst. darbuotojų.
UAB „Greituolis“, valdantis „LastMile“, šiuo metu turi didesnę nei 130 tūkst. vartotojų bendruomenę.
„LastMile“ klientai gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro virš 28 tūkst. prekių. Bendrai kasdienių prekių pristatymo paslauga veikia visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.