Pirmoji šio prekinio ženklo parduotuvė buvo atidaryta praeitais metais Vilniuje, o antroji – visai neseniai Kaune, prekybos miestelyje „Urmas“.
Parduotuvėje prekiaujama maisto, buitinės chemijos produkcija, būna ir avalynės, drabužių ar kitų buityje reikalingų dalykų. Tik nuolaidų čia nebūna niekada, nes kainos, anot parduotuvės atstovų, ir taip žemos.
„Siekiame, kad mūsų parduotuvėse kainos būtų bent 20 proc. mažesnės nei kitose prekybos vietoje. Tačiau dažniausiai tas skirtumas yra kur kas didesnis. Pavyzdžiui, vienu metu pas mus buvo galima įsigyti originalių „Reebok“ batų už 7,89 Eur. Arba kitas pavyzdys – litras kokybiško „Heinz“ BBQ padažo kainavo 4 Eur, kai įprasta kaina Lietuvoje – apie 8 Eur už pusės litro pakuotę.
Mūsų prekės kokybiškos, atkeliavusios daugiausia iš kitų ES šalių, nemaža dalis ir lietuviškų. Tiesiog mes Europos rinkose ieškome tokių variantų, kai yra išparduodami likučiai, kažkas turi prekių perteklių, arba keičiama produkto pakuotė. Tokiais atvejais gerą, dar ilgai galiojantį produktą galima nusipirkti žymiai pigiau“, – apie savo parduotuvių veiklos principus pasakojo „Sale“ vadovė Žana Zuzo.
Dar vienas svarbus aspektas, leidžiantis turėti itin mažas kainas – fiksuotas 17 proc. antkainis, kuris taikomas visoms prekėms.
„Daugelis kitų parduotuvių taiko kintantį antkainį. Net jei pavyksta prekę įsigyti pigiau, pirmiausia vertina kiek pirkėjas galėtų už ją sumokėti. Mažos vertės prekės taip pat dažniausiai sulaukia didesnio antkainio, kad pardavėjui liktų apčiuopiamesnė suma nuo jo. Mes visada taikome fiksuotą 17 proc. antkainį be jokių išimčių. Todėl tam tikrais atvejais kainos pas mus gali būti net ne procentais, o keliais kartais mažesnės“, – aiškino pašnekovė.
Kaip ir kitos žemų kainų parduotuvės, „Sale“ pasižymi asketišku interjeru ir prekyba nuo palečių.
„Keliaudami po Europą matėme, kad yra galimybių pasiūlyti dar mažesnes kainas, nei pastaruoju metu buvo Lietuvoje. Taip pat sėmėmės įkvėpimo iš JAV mažų kainų tinklo „Walmart“. Mintis brendo kurį laiką, kol kartu su bendraminčiais ją įgyvendinome praeitų metų rudenį. Tiesa, laikas pasitaikė sudėtingas – pats antrojo karantino įkarštis. Tačiau nepaisant to, sugebėjome įsibėgėti ir atrasti savo pirkėją“, – pasakojo Ž.Zuzo, kuri taip pat yra ir viena iš „Sale“ akcininkių.
Pirmoji parduotuvė Vilniuje duris atvėrė praeitų metų lapkritį, o pačioje šių metų birželio pabaigoje – Kaune, prekybos miestelio „Urmas“ Geltonosios galerijos pirmoje salėje.