Atnaujintas laivas „Žalgiris“ nuo birželio 18 dienos iki rugsėjo keleivius plukdys penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais.
10 valandą ryto išplaukęs nuo „Žalgirio“ arenos po valandos laivas pasieks Raudondvarį, po dviejų – Kačerginę, o dar po pusvalandžio – Kulautuvą. Kelionės metu atsiveria Nemunas ir nuostabios jo pakrantės.
Atnaujintas laivas talpina 70 vasarotojų, taip pat numatyta 20 vietų dviračiams ar paspirtukams.
Keleiviniu laivu „Žalgiris“ rūpinasi ir reisus vykdo valstybės įmonė Vidaus vandens kelių direkcija.
„Siekiame plėsti Kauno miesto gyventojų ir miesto svečių galimybes kuo įvairiau ir aktyviau praleisti laisvalaikį, kartu akcentuoti, jog laivas tai puiki transporto priemonė. Keleivinis laivas „Žalgiris“ yra atnaujintas, pritaikytas didesniam keleivių patogumui: sumažintas variklio triukšmingumas, atnaujintas salonas, sėdimos vietos, įrengta uždanga nuo lietaus ir saulės“, – vardijo įmonės Vidaus vandens kelių direkcija generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.
Šiemet prie „Žalgirio“ arenos įrengta ir nauja prieplauka, prie kurios numatyta galimybė švartuotis laivams. Čia stos ir keleivinis laivas „Žalgiris“.
Kelionė „Žalgiriu“ į abi puses suaugusiesiems kainuoja 12 eurų, vaikams nuo 7 iki 16 metų bei neįgaliesiems – 6 eurus.
Kelionė į vieną pusę – iki Kulautuvos ar bet kurios kitos prieplaukos ar atvirkščiai – kainuos perpus pigiau. Vaikai iki septynerių metų, jei neužima papildomos vietos, gali plaukti nemokamai.
Vieta dviračiui ar paspirtukui – 6 eurai visoms amžiaus grupėms, išskyrus pačius mažiausius. Visa reiso trukmė – 7 valandos. Kelionę planuoti ir bilietus įsigyti galite dviems savaitėms į priekį.
„Kaunas – upių miestas, todėl artėjančių pokyčių laukėme ir jais džiaugiamės. Sutvarkyta Nemuno salos akvatorija ir įrengta prieplauka taps dar vienu traukos centru kauniečiams bei miesto svečiams. Visa tai yra dar vienas įrodymas, kad laivyba Nemune tikrai atsigauna“, – ambicijų neslėpė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Pokyčius jis siejo su pasikeitusia valstybės įmonės Vidaus vandens kelių direkcija vadovybe ir jos požiūriu į vandens kelių priežiūrą.
„Nuo hidoelektrinės statybos pabaigos niekas tinkamai nesirūpino vandens keliais, kuriems būtina priežiūra“, – įsitikinęs V.Matijošaitis.
Pokyčiai prasidėjo šiemet, kai direkcijos užsakymu prasidėjo bunų statyba Nemune. Per dvejus metus jų bus pastatyta apie 500 ir tai suteiks galimybę smarkiai pagerinti vandens kelią.
V.Matijošaitis priminė apie kitą reikšmingą projektą – šliuzą ties hidroelektrine. Toks įrenginys suteiktų galimybę laivams iš Nemuno patekti į Kauno marias ir vandens keliu pasiekti Lenkiją.
Kauno savivaldybė ėmėsi parengiamųjų darbų, tačiau V.Matijošaitis pripažino, kad šiam sumanymui reikės Vyriausybės paramos.