Taip lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojus apibūdina klientai, kurių nuomonė vieninga – pirkėjų parduotuvėse kasdien laukia tikri herojai.
Jie jau dvejus metus kas mėnesį išrenkami remiantis lankytojų nuomone, yra nuolatos papildomai skatinami, tačiau puikiai atlikti savo darbą stengiasi ne dėl to.
Didžiausias „Maximos“ darbuotojų įkvėpimas – laimingi klientai, kurie, kaip rodo jų atsiliepimai, į parduotuves neretai grįžta dėl motyvuotos, malonios ir geriausias patirtis užtikrinančios prekybos tinklo komandos.
Paskatino atradimams ir naujiems skoniams
Nuolatos pasiruošę ne tik padėti, bet ir patarti. Taip į savo darbą žiūri „Maximos“ darbuotojai, kurių patirtis bei sumanumas nustebina daugumą pirkėjų.
Ne išimtis – ir prekybos tinklo parduotuvės Vilniuje lankytoja, kuri džiaugiasi sulaukusi išskirtinio dėmesio.
„Ketinau įsigyti žuvies šventinei vakarienei, bet neradau norimo, man patinkančio produkto. Tačiau į pagalbą atskubėjo parduotuvės darbuotoja. Ji papasakojo apie kelias man nežinomas žuvis, pasiūlė išbandyti šalvį. Jo ne tik užteko visai šeimynai, bet ir išbandėme naują skonį. Šventinė vakarienė buvo išgelbėta, o mes atradome skanią žuvį“, – dėkingumu mėnesio heroje tapusiai sveriamų prekių skyriaus darbuotojai Liubovei dalijasi pirkėja.
Panaši patirtis ir prekybos tinklo parduotuvėje Vievyje apsilankiusios klientės. Ji pasakoja apie išskirtinį sveriamų prekių skyriaus darbuotojos Dalios paslaugumą, kurį pirkėja pastebi visada.
„Esu nuolatinė parduotuvės lankytoja ir kaskart matau tą patį. Mėsos skyriaus darbuotoja – maloni, komunikabili, pozityvi, besišypsanti, nuoširdi, nuolat gebanti patarti. Visuomet noriu grįžti tik pas ją, o apsiperkant kaskart pagalvoju – ar mane šiandien aptarnaus ši darbuotoja“, – pasakoja lankytoja.
Tokias „Maximos“ darbuotojos Ritos, taip pat tapusios mėnesio heroje, savybes pastebėjo ir prekybos tinklo parduotuvėje Kaune apsilankiusi šeima. Lankytojai ją giria už visapusišką profesionalumą.
„Parduotuvėje pirkome salotas. Esame be galo nustebinti maloniu darbuotojos bendravimu, produktų rekomendacijomis, kuriomis pasinaudoję išbandėme naujus gaminius. Jų pirkti nesvarstėme, tačiau pasidalinti patarimai paskatino išbandyti. Tikrai nepasigailėjome“, – pagyrimų negaili kauniečių šeimyna.
Išgelbėjo jubiliejaus šventę
„Maximos“ komanda lankytojus stebina ne tik patarimais, bet ir gebėjimu spręsti netikėčiausias situacijas. Tai liudija vienos prekybos tinklo parduotuvės Vilniuje pirkėjos patirtis.
„Pasiskambinau „Maximos“ informacijos telefonu ir teiravausi dėl prekės kokybės. Kitą dieną iš pat ryto sulaukiau malonaus parduotuvės darbuotojos skambučio. Ji pasiūlė tinkamą sprendimą bei nuoširdžiai su manimi pasikalbėjo apie susidariusią situaciją. Vadinu tai tobulu klientų aptarnavimu ir nepriekaištingai atliekamu darbu“, – įspūdžiais apie mėnesio heroje tapusią parduotuvės vadovę Jolitą dalijasi klientė.
Kitos „Maximos“ darbuotojos herojiškumas netgi lėmė sklandžią jubiliejaus šventę. Pirkėja, pateikusi užsakymą „Barboros“ svetainėje, neužsakė torto šventei. Todėl klientė paprašė prekybos tinklo parduotuvės Klaipėdoje vadybininkės Rasos pagalbos.
„Ji ne tik pristatė tortų asortimentą, bet ir pastaruosius pasiūlė du, nors planuotas buvo pirkti tik vienas. Be to, pati už desertus sumokėjo, sutikdama sulaukti pinigų pervedimo vėliau. Netgi pasirūpino, jog tortai būtų pristatyti į namus. Nuostabu, kaip operatyviai, profesionaliai ir sklandžiai buvo išspręsta ši situacija. Šios darbuotojos dėka išvengiau papildomo streso ruošdamasi jubiliejui“, – prisimena klientė.
Visgi „Maximos“ herojai sprendžia tiek netradicinius, tiek ir kasdienius pirkėjų rūpesčius. To pavyzdys – prekybos tinklo lankytojo iš Vilniaus patirtis.
„Mano sutikta darbuotoja – be galo pareiginga, labai smulkmeniškai atliekanti savo darbą. Pirkau rašiklius ir ji pati pasisiūlė patikrinti, ar visi rašo. Išties nustebino šios darbuotojos atsakingumas, malonus bendravimas ir noras kuo geriau atlikti savo darbą“, – apie balandžio heroję Anastasiją pasakoja pirkėjas.
Šypsenos, kurių neįmanoma paslėpti
„Maximoje“ dirbanti komanda yra ir priežastis klientams grįžti apsipirkti. Taip tvirtina pirkėja iš Tytuvėnų, kuri giria šio miestelio parduotuvės darbuotojos Daivos paslaugumą.
„Esu nuolatinė „Maximos“ klientė ir vis norėjau parašyti, kaip malonu ir miela čia sugrįžti. To priežastis – ši darbuotoja. Jos pilna visur: visada mielai padeda, prie norimos prekės palydi kiekvieną pasimetusį pirkėją. Tai – labai nuoširdi, nuolatos besišypsanti moteris, o pati parduotuvė – švari ir tvarkinga, todėl čia ateiti norisi kiekvieną dieną“, – tvirtina pirkėja.
Sugrįžti į „Maximą“ lankytojus skatina ir geriausios apsipirkimo patirtys. Tai liudija senjorų poros iš Klaipėdos istorija.
„Pirkome savitarnos kasose ir vis kvietėme darbuotoją pagalbos. Ji gal 8 kartus buvo priėjusi ir kaskart tai darydavo maloniai, šypsodamasi, pajuokaudama. Atsisveikindami netgi susimojavome, apsipirkimą baigdami tokiu pakylėtu jausmu, jog norisi grįžti vėl ir vėl“, – taip apie mėnesio heroje tapusią savitarnos kasų darbuotoją Larisą atsiliepia pirkėjai.
Gražiais žodžiais su „Maximos“ komanda dalijasi ir prekybos tinklo parduotuvės Švenčionyse klientė. Ji giria išskirtinį darbuotojos Kristinos aptarnavimą, kuris pirkėją tiesiog sužavėjo.
„Nors visi esame su kaukėmis, pastarosios negali paslėpti šypsenos, kuria spinduliuoja ši pardavėja. Ji – visada maloni, paslaugi, viršijanti lūkesčius. Ši darbuotoja sukuria tokią malonią aptarnavimo atmosferą, jog net likau sužavėta“, – šypsosi parduotuvės lankytoja.
Iniciatyvai – jau dveji
„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, šios pasidalintos istorijos – tik maža dalis komplimentų, kurių sulaukia parduotuvių darbuotojai.
Anot jos, pozityvių pirkėjų atsiliepimų nuolatos daugėja, o tai rodo prekybos tinklo komandos pastangas užtikrinti tik geriausias apsipirkimo patirtis.
„Todėl išties džiugu, kai šis darbuotojų noras yra pastebimas ir įvertinamas. Mūsų komanda be galo stengiasi, jog apsipirkimo patirtis būtų pati maloniausia kiekvienam klientui. Savo ruožtu patys kuriame tokią aplinką, kuri skatintų pozityvumu, energija ir dėmesiu dalintis tiek tarpusavyje, tiek ir su parduotuvių lankytojais. To pasiekiame siekdami visapusiško darbuotojų tobulinimo, ugdymo, karjeros galimybių suteikimo. Mėnesio herojų iniciatyva, kuri vykdoma jau dvejus metus, yra būdas ir paskatinti, ir atsidėkoti darbuotojams už jų nuoširdžias pastangas“, – tikina E.Dapkienė.
Kas mėnesį, įvertinus pirkėjų internetu, mobiliąja programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus, išrenkami 9 ar daugiau herojų. Jie iš darbdavio sulaukia papildomos paskatos. Ši iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio. Padėkoti už gerą darbą klientai gali mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, skambindami telefonu 8 800 200 50 arba www.maxima.lt/pagirkite.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas.
Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje.
Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.