„Rinkoje matome stiprėjantį strateginės, sudėtingo konteksto komunikacijos poreikį. Komunikacija vis dažniau turi lemiamos įtakos verslo ir organizacijų veiklos rezultatams, todėl tuo rūpintis turi patyrę profesionalai. D.Ulbinaitės analitiniai ir komunikaciniai gebėjimai, platus kontaktų su žiniasklaida ir įvairių sričių ekspertais ratas, nacionalinių ir tarptautinių renginių bei informacinių kampanijų organizavimo patirtys padės greičiau mūsų klientams rasti efektyvių komunikacinių sprendimų“, – sako „Headline“ vadovas Jonas Blinstrubas.
D.Ulbinaitė daugiau nei 13 metų dirba strateginės bei politinės komunikacijos srityje, pastaruoju metu užsiėmė individualia konsultacine veikla, anksčiau 17 metų dirbo žurnaliste.
Prie „Headline“ komandos ji teigia prisijungusi dėl agentūros išskirtinumo, kūrybinio potencialo, atsakingo ir vertybinio požiūrio į darbą.
„Headline“ atstovauja vienai didžiausių pasaulio komunikacijos tinklų „Burson Cohn&Wolfe“.