Į pardavėją dėl netikusių prekių grąžinimo jau galima kreiptis ir nerašant raštų

2021 m. gegužės 1 d. 09:51
Dėl netikusių arba tinkamos kokybės prekių keitimo ar grąžinimo pirkėjas jau gali kreiptis į pardavėją ne tik raštu, kaip iki šiol, bet ir žodžiu.
Daugiau nuotraukų (1)
Tai leidžia nuo gegužės 1-osios įsigaliojančios Mažmeninės prekybos taisyklių pataisos.
Kreipdamasis į pardavėją vartotojas taip pat turi pateikti pirkimo kvitą ar kitą pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.
Kaip nurodo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, jeigu žodžiu kreipiantis į pardavėją kyla ginčas, t. y. pardavėjas atsisako tartis su vartotoju ar priimti jo pretenzijas, į pardavėją kreipiamasi raštu, kadangi to reikės kreipiantis dėl ginčo sprendimo į ginčų sprendimo institucijas.
„Taigi, nepavykus su pardavėju sutarti geranoriškai ir pageidaujant pasinaudoti neteisminiu ginčų sprendimu, vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu“, – sako Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato vartotojo pareigą, kreipiantis į vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas, be kita ko, pateikti verslininko atsakymo kopiją, o jeigu verslininko atsakymas negautas – vartotojo kreipimosi į verslininką kopiją.
prekių grąžinimastvarka^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.