„Sindziango regiono medvilnė yra viena geriausių pasaulyje, jos nenaudojimas yra nuostolis šioms įmonėms“, – pareiškė Hua Chunying.
Ministerijos atstovė pridūrė, kad pranešimai apie „priverstinį darbą“ Sindziange yra melagingi gandai, kuriuos sugalvojo Kinijai siekiančios pakenkti jėgos.
„Suteikti žmonėms, įskaitant mažumas, daugiau galimybių įsidarbinti paprastai laikoma geru dalyku. Tačiau kai kurie už Kinijos ribų teigia, kad šis darbas yra priverstinis, o priespauda – be jokių prošvaisčių. Kodėl? Nes jų šalyse taip iš tiesų buvo elgiamasi šimtą metų, o dabar jie vertina pagal save“, – kalbėjo Kinijos užsienio reikalų ministerijos atstovė.
Hua Chunying parodė dvi nuotraukas, kurių vienoje pavaizduoti juodaodžiai vergai medvilnės plantacijose Amerikoje, o kitoje – daugiau nei 40 proc. mechanizuotas medvilnės rinkimo Sindziange procesas.
H&M ir „Nike“ išreiškė susirūpinimą dėl pranešimų, kad Sindziango regiono uigūrų mažuma verčiama rinkti medvilnę. Įmonės paskelbė Sindziango medvilnės boikotą.
Atsakydamos į šį sprendimą, mažiausiai trys Kinijos platformos – „Pinduoduo“, „JD.com“ ir „Tmall“ – pašalino H&M gaminius, o grotažymė „Aš palaikau Sindziango medvilnę“ tapo viena populiariausių Kinijos socialiniame tinkle „Weibo“.