Bavarijos žemėje įsikūrusi bendrovė, bandanti parduoti sunkumų patiriančią antrinę įmonę „Reebok“, teigė, kad pelnas pernai sumenko iki 432 mln. eurų nuo 1,97 mlrd. eurų 2019-aisiais.
Bendrovė taip pat pranešė apie 16 proc., iki 19,6 mlrd. eurų, sumažėjusius pardavimus.
Tačiau „Adidas“ pabrėžė, kad ketvirtą ketvirtį pardavimai daugumoje pasaulio dalių atsigavo, išskyrus Europą, kur iki metų pabaigos vis dar buvo uždaryta maždaug pusė bendrovės parduotuvių, teigiama „Adidas“ pranešime.
Pagrindinio bendrovės prekinio ženklo „Adidas“ pardavimai 2020 m. nusmuko 13 proc., o tuo metu „Reebok“ pardavimai krito 16 proc.
Tačiau pernai būta ir vieno teigiamo pasiekimo – dėl fizinių parduotuvių uždarymo bendrovės internetiniai pardavimai išaugo net 53 proc. ir sudarė penktadalį visų pardavimų.
Šiuo metu jau atidarius maždaug 95 proc. bendrovės parduotuvių, „Adidas“ 2021 m. „sparčiai atsigaus“, teigiama generalinio direktoriaus Kaspero Rorstedo pranešime.
Bendrovė prognozuoja, kad pardavimai šiemet išaugs 15–20 proc., o dar didesni prieaugiai prognozuojami Kinijoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalyse ir Lotynų Amerikoje.
„Adidas“ skaičiavo, kad 2021 m. uždirbs 1,25–1,45 mlrd. eurų grynojo pelno.