Bendrovė pranešime teigė, kad jos akcijos buvo įkainotos po 9,75 JAV dolerio už akciją – pagal aukščiausią kainų intervalo lygį, – o tai reiškia, kad bendrovės rinkos kapitalizacija siekia 8,3 mlrd. JAV dolerių.
Šis IPO buvo didžiausias Rusijos įmonių pradinis viešas akcijų platinimas nuo tada, kai 2010 metais aliuminio milžinė „Rusal“ debiutavo Honkongo biržoje, pritraukdama 2,2 mlrd. JAV dolerių.
Tai taip pat buvo didžiausias Rusijos mažmenininkų IPO bet kurios vertybinių popierių biržos istorijoje.
Dideles nuolaidas pirkėjams siūlantis „Fix Price“ siekia išnaudoti augantį tinklo populiarumą tuo metu, kai rusų perkamoji galia mažėja vis labiau augant ekonominėms problemoms, kurias sukėlė Vakarų sankcijos ir kurias dar labiau sustiprino koronaviruso pandemija.
Bendrovės generalinis direktorius Dmitrijus Kirsanovas teigė, kad IPO yra „istorinis“ ne tik jo bendrovei, bet ir visam Rusijos mažmeninės prekybos sektoriui.
„Džiaugiamės itin dideliu pasaulinės investuotojų bendruomenės susidomėjimu, dėl kurio suformuota stipri ir įvairi užsakymų knyga, o užsakymus pateikė ir daugybė aukščiausio lygio įmonių“, – sakoma bendrovės vadovo pranešime.
„Fix Price“ veiklą pradėjo 2007 metais ir šiuo metu valdo daugiau nei 4,2 tūkst. parduotuvių Rusijoje, Kazachstane, Gruzijoje ir kitose šalyse.
Manoma, kad prekyba bendrovės akcijomis prasidės kitą savaitę Londone ir Maskvoje.
Praėjusiais metais Rusijos internetinė mažmenininkė „Ozon“ surinko daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių per Jungtinėse Valstijose surengtą IPO.