V.Šileika pabrėžia, kad jo kaip LJKKA prezidento pareiga bus tęsti darbą sprendžiant uosto kompanijoms aktualius klausimus.
„Uoste staigių pokyčių nebūna, laukia tęstiniai darbai. Vienais svarbiausių asociacijos prioritetų ir toliau liks uosto infrastruktūros plėtros klausimai, siekis užtikrinti palankias sąlygas uosto industrijai. Lietuvoje turime vienintelį uostą, kurį privalome visiškai išnaudoti ir gauti maksimalią naudą, todėl itin svarbu sudaryti palankias sąlygas uosto kompanijų veiklai ir jos plėtojimui“, – teigia naujasis LJKKA prezidentas.
Jis pažymi, kad Klaipėdos uostas šiandien yra vienintelis rytinėje Baltijos pakrantėje, kurio rodikliai neprastėja, o net gerėja. Ir tai yra uoste veikiančių krovos kompanijų nuopelnas.
Visam pasauliui vis garsiau kalbant apie tvarumą versle ir kasdieniame gyvenime, V. Šileika pastebi, kad darnumo kryptis tampa viena iš prioritetinių sričių ir uoste.
„Žaliojo kurso kryptimi privalome eiti ir ja pamažu einame. Uoste vis daugiau dėmesio skiriame projektams, kurie padeda plėtoti išmanų ir aplinkai draugišką uostą, mažinti energetinių resursų sunaudojimą. Taip pat skatiname išmaniųjų technologijų plėtrą ir siekiame sudaryti sąlygas aukštos pridėtinės vertės darbo vietų kūrimui“, – kalba prezidentas.
V. Šileika LJKKA prezidento pareigas eis nebe pirmą kartą. Asociacijai jis vadovavo nuo 2013 m.
Ketvirtadienį vykusiame visuotiniame LJKKA narių susirinkime taip pat išrinkti ir du viceprezidentai, kuriais tapo V. Dambrauskas ir AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.
LJKKA įkurta 1999 m., po asociacijos vėliava susibūrusios šešiolika Klaipėdos uoste veikiančių krovos įmonių, Klaipėdos universitetas, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla bei VšĮ Klaipėdos laivybos tyrimų centras.
LJKKA kaip šakinė asociacija priklauso Lietuvos pramonininkų konfederacijai, Lietuvos verslo konfederacijai bei Europos privačių uosto operatorių federacijai (angl. FEPORT).