„Gavau patvirtinimą, kad visų modelio 777 orlaivių su minėtu varikliu naudojimas buvo sustabdytas“, – pranešė bendrovės atstovė naujienų agentūrai AFP atsiųstame pranešime.
Orlaivius su PW4000 tipo varikliais, be „United Airlines“, taip pat naudoja Japonijos oro linijų bendrovės ANA ir JAL bei Pietų Korėjos „Asiana Airlines“.
Sekmadienio pranešime bendrovė rekomendavo, kad visi atitinkami orlaiviai turėtų būti nutupdyti, kol JAV reguliavimo institucijos tiria incidentą, susijusį su „United Airlines“ skrydžiu, kurio metu orlaivis buvo priverstas grįžti į Denverio oro uostą, kai vienas jo variklis užsidegė ir sugedo.
Vaizdo įraše, padarytame orlaivyje, skraidinusiame 231 keleivį ir 10 įgulos narių, matyti užsidegęs „Boeing 777-200“ sparnas ir klibantis variklis.
Atitrūkęs priekinis variklio gaubtas nukrito vieno gyventojo kieme, per plauką nepataikęs į namą.
Orlaivio pilotai sugebėjo sėkmingai apsukti lėktuvą ir grįžti į Denverio oro uostą.
Pasak pareigūnų, per incidentą niekas nebuvo sužeistas.
JK laikinai uždraudė skrydžius „Boeing 777“ laineriais
Jungtinė Karalystė (JK) laikinai uždraudė „Boeing 777“ lėktuvams, kuriuose sumontuoti to paties modelio varikliai, koks užsidegė skrydžio JAV metu, įskristi į šalies oro erdvę.
Transporto sekretorius Grantas Shappsas tikino, kad laikinas draudimas galios lėktuvams, varomiems „Pratt & Whitney 4000-112“ serijos varikliais.
„Ir toliau glaudžiai bendradarbiausiu su JK Civilinės aviacijos tarnyba, stebinčia šią situaciją“, – tviteryje rašė G. Shappsas.