„MOKI VEŽI“ atsakingai žiūri į tebesitęsiančią COVID-19 situaciją, griežtai laikėmės ir toliau laikysimės visų rekomenduojamų saugos priemonių. Nors savo prekių asortimente turime maisto prekių, jos nedominuoja mūsų klientų krepšeliuose, todėl laikydamiesi Vyriausybės nurodymų, veiklą buvo sustabdę“, – pažymi „MOKI VEŽI“ marketingo vadovė Eglė Gružauskienė.
Vis dėlto, anot jos, pastaruoju metu stebimas itin išaugęs užklausų iš skambinančių, rašančių ir kitaip susisiekiančių pirkėjų kiekis dėl „MOKI VEŽI“ pagrindinio siūlomo asortimento – „pasidaryk pats“ ir sodo prekių.
Todėl, įvertinus dabartinę situaciją ir siekiant šalies gyventojams užtikrinti saugų apsipirkimą, bendrovė atidarys savo parduotuves atnaujintu formatu – jas pertvarkius į tris mažesnius formatus.
„Pagrindinis mūsų tikslas šiuo įtemptu laikotarpiu – padėti išvengti spūsčių ir išskirstyti pirkėjų srautą panašaus prekių asortimentu prekiaujančiose parduotuvėse.
Reaguodami į tai, atversime duris garantuodami klientams saugų apsipirkimą aktualiausių prekių įsigijimui: mažo formato „MOKI VEŽI“ parduotuvėse (iki 300 kv. m ploto) su galimybe patekti į jas tiesiai iš lauko.
Taip galėsime užtikrinti srautų reguliavimą ir išvengti būriavimosi bei užtikrinti kitas būtinas saugos priemones“, – teigia E.Gružauskienė.
Bendrovės marketingo vadovė taip pat informuoja, kad bendrovės darbuotojai atšaukiami iš prastovų ir biuletenių, griežtai rekomenduojant jiems užsiregistruoti COVID-19 testams.
Apie UAB „MAKVEŽA“:
Lietuviško kapitalo UAB „MAKVEŽA“, valdanti statybos, remonto, apdailos bei sodo prekių prekybos tinklą „MOKI VEŽI“, Lietuvoje veikia nuo 2000 m.
Šiuo metu 24-iose tinklo parduotuvėse, įsikūrusiose ne tik didžiuosiuose šalies miestuose, bet ir regionuose dirba daugiau nei 750 darbuotojų.