Jungiasi dvi Lietuvos geležinkelių grupės bendrovės – „LTG Cargo“ ir VLRD

2021 m. sausio 20 d. 12:26
LTG grupės įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) ir krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ vienija jėgas. VLRD per šiuos metus bus prijungta prie „LTG Cargo“ ir abi įmonės veiks kaip viena organizacija. Taip siekiama koncentruoti veiklų kompetencijas ir kurti didesnę vertę geležinkelių grupei.
Daugiau nuotraukų (2)
Šių įmonių sujungimui sausio 19 dieną pritarė AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdyba. Planuojama, jog VLRD prijungimo prie „LTG Cargo“ procesas užtruks iki šių metų trečiojo ketvirčio pabaigos.
Šis sprendimas neturės įtakos VLRD ar „LTG Cargo“ tikslams, dėl šio struktūrinio pasikeitimo VLRD darbuotojai neturės rūpesčių – darbo sąlygos ir stažas nesikeis, darbuotojams toliau galios LTG grupės šakos kolektyvinė sutartis. Dėl šio pokyčio taip pat nesikeis bendrovės darbuotojų skaičius.
„Kruopščiai analizavome esamą bendrovių padėtį ir, atsižvelgdami į situaciją rinkoje, nusprendėme sujungti dvi grupės įmones, kurių sinergija sukurs dar didesnę naudą. Svarbu pažymėti, kad tai nekeičia VLRD keliamų tikslų – bendrovei ir toliau keliamas tikslas konkuruoti tarptautinėje rinkoje, didinti veiklos efektyvumą ir įgyvendinti naujo modernaus depo statybas Vaidotuose, kur veikia ir „LTG Cargo“ krovinių stotis“, – sako LTG generalinis direktorius Mantas Bartuška.
VLRD yra „LTG Cargo“ strateginis riedmenų priežiūros ir remonto partneris – šiuo metu VLRD tęsia kapitalinį „Siemens“ lokomotyvų remontą, remontuoja vagonus.
„Vertiname bendradarbiavimą su VLRD ir specialistų turimas inžinerines kompetencijas. VLRD darbas yra tiesiogiai susijęs su mūsų krovinių pervežimo veikla. Tikime, kad susijungę mes kartu galime nuveikti dar daugiau, o veiklos koncentravimas mums padės auginant krovinių vežėjo konkurencingumą Lietuvoje ir strateginėse užsienio rinkose – Lenkijoje ir Ukrainoje. Ypač svarbus vaidmuo VLRD teks gilinantis į būsimų elektrovežių priežiūrą“, – sako „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Grupės krovinių vežimo bendrovė praėjusiais metais, preliminariais duomenimis, pervežė 3 proc. mažiau krovinių – 53,4 mln. tonų. Labiausiai mažėjo skiedros, naftos ir jos produktų bei anglies pervežimai, o augo – grūdų ir trąšų. Pervežti vietinių grūdų ir trąšų kiekiai buvo didžiausi per visą bendrovės veiklos istoriją. Bendrovės pajamos pernai siekė 397 mln. eurų ir buvo 7 proc. mažesnės nei 2019-aisiais.
Tuo tarpu VLRD pajamos pernai siekė 66,4 mln. eurų ir buvo 27 proc. didesnės nei 2019-aisiais.
Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė LTG pernai, preliminariais duomenimis, gavo 468,8 mln. eurų pajamų – 7 proc. mažiau, nei 2019-aisiais, kai visos grupės bendrovės drauge uždirbo 505,5 mln. eurų pajamų. Bet grupės rezultatai buvo geresni, nei buvo planuojama prasidėjus pandemijai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.