„Kai pasirodė sniegas, tada ir pradėjo didėti žiemos prekių pardavimai. Piką pardavimai pasiekė praėjusią savaitę ir užpraeitą savaitgalį“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.
Jam antrino ir „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė: „Vos iškritus pirmajam sniegui vaikiškų rogučių ir čiuožynių pardavimai pastebimai išaugo. Skaičiuojame, kad pirmosiomis sausio dienomis jų parduota tiek, kiek per visą praėjusių metų gruodį“.
Anot prekybininkų, daugiausia buvo perkamos rogutės ir čiuožynės, susidomėjimo sulaukė slidės ir įvairios slidinėjimo priemonės, inventorius ledo rituliui žaisti.
Taip pat išaugo ir kitų sezoninių prekių pardavimai: šluotelių, ledo grandiklių automobiliams, sniego kastuvų, pirštinių, šalikų kepurių.
„Kiek padidėjo šių prekių pardavimai tiksliai nepasakysiu, bet jie išaugo kartais. Nors šiaip rogučių dar turime, bet kai kuriose parduotuvėse jų jau nebėra“, – sakė D.Ryliškis.
„Rogučių ir čiuožyklių pardavimai praėjusią savaitę, palyginti su ankstesne, augo tris kartus, o lyginant su praėjusios žiemos analogišku laikotarpiu – net 70 kartų.
Kepurių, šalikų ir pirštinių pardavimai išaugo 70 proc. Automobilio šluotelių, ledo grandiklių pardavimai augo daugiau nei 3,5 karto“, – skaičiavo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė.