Metų pabaigoje VLG dokų rikiuotę papildė antrasis didžiakrūvių „Panamax“ tipo laivų remontui pritaikytas plaukiojantis dokas. Kituose dviejuose dokuose, kuriais disponuoja bendrovė, taip pat verda darbas.
Gruodžio pabaigoje į „Panamax“ doką PD-170 įplukdytas pirmasis laivybos įmonės DFDS keltas „Optima Seaways“ (ilgis -186 metrai, plotis - 25 metrais). Šis keltas įmonėje remontuojamas ne pirmą kartą. Po jo bus tvarkomas Lenkijos įmonės „Polferries“ keltas „Baltivia“ (ilgis - 147 metrų, o plotis − 24 metrai).
Kitame mažiausiame doke buvo remontuojami laivybos kompanijos „TT-Line“ keltai, gabenanti sunkvežimius su kroviniais iš Klaipėdos Vokietiją. Vienas iš jų, „Marco Polo“, atnaujintas prieš keletą dienų. Jo vieton dabar stojo kitas „TT-Line“ jūrų keltas „Robin Hood“, kurį numatytai modernizuoti artimiausiu metu.
„Išaugę pajėgumai leidžia aptarnauti daugiau ir didesnių laivų, papildyti užsakymų portfelį. Pernai pradėję naudoti visus tris dokus, įžengėme į naują veiklos etapą − tapome konkurencingesni Europos laivų remonto rinkoje, galime pasiūlyti platesnio spektro paslaugų „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivų savininkams“, − pažymėjo VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Kitą VLG veikos etapą A.Šileika sieja su įgyvendinamu projektu − pietinėje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) dalyje esančios Malkų įlankos infrastruktūros plėtra. Akvatorijoje, kurioje įsikūrusi didžiausia rytinėje Baltijos pakrantėje laivų remonto įmonė, svarbiausi gilinimo darbai jau atlikti. Šiuo metu rekonstruojamos kitos senosios krantines.
Malkų įlankos gilinimo ir ją supančių uosto krantinių modernizavimo projektą finansuoja ir koordinuoja KVJU direkcija.
„Užbaigus visus darbus, atsivers dar daugiau galimybės Malkų įlankoje švartuoti ir remontuoti didelio tonažo laivus, kurti naujas darbo vietas. Pokyčiai bus naudingi ne tik laivų remonto pramonei, bet ir Klaipėdos jūrų uostui, visai šaliai“, − tvirtino Estijos koncerno „BLRT Grupp“ Lietuvoje valdomų įmonių vadovas A.Šileika.