„Žengti į Italiją mums yra svarbus žingsnis, nes tai gerai madą išmananti rinka, kuri turi didelį potencialą suburti plačią bendruomenę mainytis naudotomis mados prekėmis“, – platformos „Vinted“ generalinis direktorius Thomas Plantenga.
„Daugeliui žmonių Italijoje ir visame pasaulyje dabar sunkus metas, visi kovojame su nesitraukiančia pandemija. Užuot pristabdę ilgai planuotą programėlės paleidimą Italijoje, nusprendėme jį tęsti, nes manome, kad šiuo metu mūsų produktas gali suteikti žmonėms vertę.
Kitose rinkose pastebėjome išaugusią tendenciją karantino metu atsiradusį laisvą laiką skirti naudotų drabužių atrinkimui ir juos pardavus užsidirbti papildomų pinigų“, – pridūrė Th.Plantenga.
Remiantis platformos atliktais tyrimais, maždaug trečdalis italų praėjusiais metais pirko naudotus daiktus, o maždaug pusė šių prekių pirkta internetu. Be to, pusei žmonių, perkančių naudotus daiktus, galimybė sutaupyti yra svarbus veiksnys. Dviem penktadaliams respondentų svarbiu veiksniu tampa noras suteikti savo daiktams antrą gyvenimą, o tvarumo priežastys, pavyzdžiui, atliekų kiekio mažinimas, yra svarbios maždaug 31 proc. apklaustųjų.
„Vinted“ nariai Italijoje galės savo prekes parduoti bei pirkti ir Prancūzijos rinkoje, kuri turi per 12,5 mln. vartotojų.
2008 m. savo veiklą pradėjusi Lietuvoje drabužių prekybos platforma jau veikia 13 Europos ir pasaulio rinkų: Italijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Belgijoje, Ispanijoje, Austrijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Jungtinėje Karalystėje, JAV, Nyderlanduose.