Nepasirinkusiems elektros energijos tiekėjo apsispręsti liko vos savaitė

2020 m. gruodžio 7 d. 15:49
Apie elektros energijos rinkos liberalizavimą buvo kalbėta daug, o pirmasis jo etapas, skirtas didžiausias energijos sąnaudas patiriantiems namų ūkiams, pereina į finalinę atkarpą.
Daugiau nuotraukų (3)
Nors nepriklausomo tiekėjo pasirinkimui liko tik savaitė, paraiškų nėra sulaukta iš maždaug pusės šiam etapui priskirtų vartotojų.
Galima tikėtis, kad ne vienas tūkstantis namų ūkių pasirinkimą atliks per paskutines kelias dienas, o iki tol bus atsargūs ir ieškos naujos informacijos, kuri galėtų padėti pasirinkti.
Remiantis oficialiame „Valstybinės energijos reguliavimo tarnybos“ puslapyje skelbta 2020 m. lapkričio 25 d. informacija, kol kas galima išskirti 4 rinkos žaidėjus, kurie viršija 1000 sutarčių ribą – tris privačias ir vieną valstybinę įmonę.
Vertinant bendrus privačių įmonių skaičius, daugiausia pasiekė „Perlas Energija“, kurios elektros energijos tiekimo paslaugas pasirinko daugiau nei 32 tūkst. buitinių vartotojų.
„Matant, kad net trečdalis visų tiekėją pasirinkusių buitinių vartotojų pasitiki mumis, plėtrą į energijos tiekimo paslaugų sektorių galima laikyti daugiau nei pavykusia. Galima įžvelgti du konkurenciniame lauke išsiskirti leidusius veiksnius.
Pirmiausia, sukūrėme dideliam skaičiui būsimų klientų patrauklią papildomų naudų sistemą. Galimybė rinktis iš skirtingų mokėjimo planų rūšių bei lojalumo programa yra palankios eiliniam namų vartotojui, kuris nori ne tik gyventi patogiau ir gražiau, bet ir žinoti, kad sudaryti sutartį su nepriklausomu tiekėju jam yra naudinga“, – teigė „Perlas Energija“ vadovas Vilius Juraitis.
Antruoju veiksniu jis įvardina tai, kad „Perlo“ prekės ženklas visuomenei ir toliau asocijuojasi su paprastumu, patikimumu ir praktiškumu.
Daugiau nei du dešimtmečius veikiančios „Perlo“ platformos dėka, naujas energetikos rinkos žaidėjas gali pasiūlyti įvairius būdus pasirašyti sutartį ir atsiskaityti už paslaugas – tiek fiziškai – atvykus prie terminalo parduotuvėje, tiek virtualiai.
Atsiskaityti už paslaugas bus galima terminaluose, programėle „PerlasGo“ ar savitarnos sistemoje.
Kadangi paskutinėmis pirmojo etapo dienomis sutartis pasirašantys asmenys bus orientuoti į greitą ir patogų sutarties sudarymą, kurį gali atlikti internetu ar prie terminalo, galima tikėtis, kad įmonės klientų ratą papildys ženkli dalis tiekėjo nepasirinkusių pirmojo etapo vartotojų, kurių prieš savaitę dar buvo 58 proc. „Perlas Energija“ planuoja skirti daug resursų tam, kad šie žmonės gautų reikiamą informaciją ir mobilizuotųsi galutiniam sprendimui.
„Svarbu pabrėžti, kad rinkos liberalizavimas yra įgyvendinamas tam, kad elektra būtų suvokiama kaip konkurencinėje rinkoje parduodama prekė, ir žmonės laimėtų iš tiekėjų konkurencijos. Lietuvoje toks mechanizmas padėjo išvystyti konkurencingą bei pasauliniu mastu pažangią interneto ryšio tiekimo rinką – atėjo metas į žmonių rankas perduoti ir su elektros energijos tiekimu susijusius sprendimus“, – akcentavo „Perlas Energijos“ vadovas.
Pasibaigus pradiniam etapui, gruodžio mėnesio viduryje „Perlas Energija“ planuoja atidaryti klientų savitarną internetu, kur klientai galės deklaruoti elektros suvartojimą ir atsiskaityti už paslaugas.
Įmonė visas sistemos funkcijas pristatys jau gruodžio viduryje, iki pirmųjų naujųjų savo elektros vartotojų mokėjimų datos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.