Iškritęs sniegas atnešė pelno
„Rogučių ir pačiūžų pardavimai suaktyvėjo vos pasnigus. Prekybą žiemos sporto ir laisvalaikio prekėmis pradėjome dar spalio pabaigoje, bet praėjusios savaitės pardavimų duomenys rodo, kad fizinėse „Senukų“ parduotuvėse vien rogučių ir pačiūžų pardavimai, palyginti su prieš tai buvusia savaite, išaugo daugiau nei 30 proc.“, – naujienų portalui lrytas.lt teigė „Kesko Senukai“ atstovė Elona Uckutė.
Pasak jos, per paskutines kelias savaites stebimas ir žieminės aprangos pardavimų suaktyvėjimas.
Anot „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, praėjusį savaitgalį, pasirodžius pirmajam sniegui, „Maxima“ tinklo parduotuvėse žiemos sporto bei laisvalaikio inventoriaus paklausa išaugo net kone dešimt kartų.
„Šįmet dėl koronaviruso pandemijos ir karantino apribojimų žmonės laisvalaikį aktyviai leidžia lauke, todėl esame pasiruošę patenkinti šį pirkėjų poreikį“, – apie kitokią šiųmetę situaciją kalba E.Dapkienė.
Rogutės iš mados neišeina
Pasak E.Dapkienės, „Maxima“ tinklo parduotuvėse praėjusį savaitgalį daugiausia buvo nupirkta vaikiškų rogučių.
„Kesko Senukai“ atstovė E.Uckutė pritaria – pardavimų duomenys rodo, jog pirkėjai ir šiais metais išliko ištikimi tradicinėms medinėms rogutėms – jų nupirkta daugiausiai.
Tarp populiariausių – ir plastikinės čiuožynės, pasižyminčios išskirtiniu manevringumu. Anot E.Uckutės, netrūksta ir naujovių.
„Patogumo mėgėjai vis dažniau renkasi ir pripučiamas rogutes, kurias itin patogu sandėliuoti sezonui pasibaigus. Pripučiamos rogutės klientų mėgstamos ir todėl, kad su jomis ypač smagu skrieti nuo kalnų“, – apie populiarėjančias prekes pasakoja E.Uckutė.
Paklausa prilygsta linksmiesiems kalneliams
Žiemos sporto inventoriumi prekiaujančių parduotuvių atstovai teigia, kad nuspėti ateinantį sezoną itin sunku, o šių prekių nešamas pelnas, anot jų, prilygsta linksmiesiems kalneliams.
„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė E.Dapkienė naujienų portalui lrytas.lt tikino, jog tokių prekių kaip rogutės, slidės, pačiūžos ar ledo ritulio priemonės pardavimai nėra tolygūs ir svyruoja, priklausomai nuo žiemos sezono orų ir sąlygų užsiimti aktyvia žiemos sporto veikla.
„Pernai žiemos sporto prekių paklausa buvo 52 proc. mažesnė nei ankstesniais metais, tačiau 2018-aisiais pardavimai buvo 65 proc. didesni, palyginti su prieš tai buvusiais metais“, – pastarųjų metų žiemos prekių inventoriaus paklausą lygina E.Dapkienė.
„Kesko Senukai“ atstovė Elona Uckutė sako, jog šiltėjant žiemoms tenka ieškoti alternatyvių prekių, pritaikytų nuolat besikeičiančioms oro sąlygoms.
„Kasmet klientams stengiamės pasiūlyti jų poreikius geriausiai atitinkantį žiemos sporto ir laisvalaikio prekių asortimentą. Vienos iš alternatyvių prekių – įvairios čiuožynės, puikiai tinkančios net ir tuomet, kai sniego itin mažai“, – pasakoja E.Uckutė.