„Duomenų analizė rodo, kad per karantiną žmonės aktyviau naudojasi interneto ir skambučių centro paslaugomis bei mažiau lankosi aptarnavimo salonuose“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims Petras Masiulis.
Reikšmingas rodiklis, išaugęs per pirmąją karantino bangą, yra šaltieji kontaktai (angl ,,Leads“).
Tai potencialūs klientai, kurie apsilankę svetainėje išreiškė susidomėjimą prekėmis ar paslaugomis atlikdami tam tikrą veiksmą, pavyzdžiui, spustelėdami nuorodą ar užpildydami formą. Jų skaičius išaugo daugiau nei dvigubai – padidėjo 60 proc.
Per pirmąjį karantiną taip pat išaugo unikalių klientų srautas www.tele2.lt svetainėje. Nors jų skaičius ūgtelėjo 4 proc., tačiau svetainėje praleistas laikas padidėjo net dešimtadaliu, t.y. 10 proc.
Panaši tendencija išlieka ir per antrąjį karantiną. Šaltųjų kontaktų skaičius nuosekliai auga, o unikalių klientų skaičius „Tele2“ svetainėje išaugo tiek pat, kiek ir per pirmąją karantino bangą, t.y. 4 proc.
Karantino įtaka atsispindi ir klientų aptarnavime telefonu. Pirmosios karantino bangos pradžioje, balandį, „Tele2“ skambučių centras sulaukė 15 proc. daugiau skambučių ir pasiekė 100 tūkst.
Vasaros ir rugsėjo mėnesiais jų sulaukta kiek mažiau, mėnesinis skambučių vidurkis siekė 85 tūkst. Prasidėjus antram karantinui lapkritį vėl užfiksuotas skambučių augimas, kuris ūgtelėjo iki 100 tūkstančių.
Į „Tele2“ skambučių centrą klientai dažniausiai kreipiasi sutarčių pratęsimo, informacijos apie paslaugas bei sąskaitas klausimais.
Tai, kad lietuviai laikosi karantino patvirtina ir lapkričio mėnesį kiek daugiau nei 10 proc. sumažėjęs lankytojų skaičius „Tele2“ salonuose.
Be to, nuasmenintoje didžiųjų duomenų analizėje išanalizavus prekybos centrus – „Akropolis“, „Ikea“, „Panorama“, „Ozas“, matyti, kad lankytojų skaičius čia sumažėjo ketvirtadaliu, t.y. 25 proc. Rezultatai taip pat atskleidė, kad prasidėjus antrajam karantinui žmonės rečiau vyksta į kitus miestus. Keliaujančių tarp miestų žmonių skaičius sumažėjo 10 proc.
Operatoriaus „Tele2“ paslaugomis naudojasi kone kas antras Lietuvos gyventojas, todėl informacija yra išsami ir reprezentatyvi.
„Tele2“ valdomi didžiųjų duomenų (angl. Big Data) kiekiai leidžia atlikti analizes ir įžvelgti vartotojų elgsenos ypatybes bei padėti priimti sprendimus.
Pagal RRT 2020 m. II ketvirčio Elektroninių ryšių veiklos ataskaitą 45,8 proc. visų SIM kortelių priklauso „Tele2“.