„SR Technics“ Jungtinės Karalystės techninės priežiūros stočių tinklas teikia aukštos kokybės orlaivių priežiūros paslaugas, įskaitant planinę ir avarinę priežiūrą, defektų šalinimą, taip pat vykdo patikras daugeliui komercinių orlaivių tipų.
„Storm Aviation Limited“ įsigijo penkias Jungtinėje Karalystėje veikiančias techninės priežiūros stotis, esančias London Heathrow, Gatwick, Stansted, Manchester, Birmingham oro uostose, taip pat apdirbimo, nuomos, remonto ir kalibravimo centrą Stansted oro uoste.
Jakob Straub, vyresnysis „SR Technics“ viceprezidentas pakomentavo: „Džiaugiamės galėdami didžiąją dalį savo techninės priežiūros stočių perduoti „Storm Aviation“ įmonei.“
Sandoris sustiprina „Storm Aviation Limited“ tarptautinį techninės priežiūros stočių tinklą ir prideda dvi naujas vietas – Stansted oro uostą ir Birmingham oro uostą. Kartu su motinine bendrove „FL Technics“ ir kitomis grupės įmonėmis, „Storm Aviation Limited“ siūlo techninės priežiūros paslaugas 70 oro uostų visame pasaulyje, o bazinės priežiūros paslaugas – net 5 vietose.
Šio sandorio dėka „Storm Aviation Limited“ ne tik išplečia aptarnaujamų oro uostų tinklą, bet ir įgyja naujų klientų, įskaitant „United Parcel Services Co.“ (UPS), „China Eastern Airlines“ ir „Hainan Airlines“.
Thomas Buckley, „Storm Aviation Limited“ generalinis direktorius, pakomentavo: „Mes džiaugiamės galėdami sujungti jėgas su puikiai vertinamais „SR Technics UK“ orlaivių techninės priežiūros profesionalais.
Šis sandoris yra svarbus žingsnis stiprinant patikimą „Storm Aviation Limited“ techninės priežiūros stočių tinklą ir užtikrinant, kad avialinijos, nusileidžiančios į pagrindinius Jungtinės Karalystės oro uostus, ir toliau gautų aukščiausios kokybės inžinerines paslaugas.“
„FL Technics“ generalinis direktorius Žilvinas Lapinskas sakė: „Tikiu, jog „Storm Aviation Limited“ ir „SR Technics“ susitarimas yra reikšmingas bei daug potencialo turintis žingsnis.
Nors pasaulinė aviacija ir toliau susiduria su dideliais sunkumais, tikiuosi, kad suvieniję jėgas mes galėsime geriau ištverti nuolatinius trikdžius ir, svarbiausia, pasinaudoti galiausiai ateisiančiu aviacijos pagyvėjimu.“