Įmonė beveik 70 proc. savo produkcijos eksportuoja. Svarbiausios rinkos yra Didžioji Britanija, Prancūzija, Airija, Vokietija, už jų rikiuojasi dar kone trys dešimtys kitų Europos valstybių, žinoma, ir Lietuva.
Įmonės vadovas Mindaugas Jasiulevičius neabejoja, kad ateinančiais metais pristačius naujus produktus, eksporto rinkų sąrašą papildys Šiaurės ir Pietų Amerika bei Afrika.
Nuo idėjos iki gamybos
Loratorija ir gamyba sutelkta vienose rankose padeda užtikrinti viso apšvietimo projekto kokybę.
„Savo gamybos bazėje Vilkaviškio rajone vykdome daugiau kaip pusę visos gamybos ir nuolat plečiame naujų produktų dalį. Taip sukuriama didesnė vertė. Dalį surinkimo vykdome per partnerius užsienio šalyse.
Naudojame pažangias gamybos technologijas, o, kaip žinia, perkeliant gamybą į užsienį geriausios idėjos sparčiai nukopijuojamos, todėl Lietuvoje gaminame visus sudėtingiausius produktus.
Be to, jau įsitikinome, kaip sudėtinga apmokyti subrangovus atlikti specifinius procesus ir dar sunkiau jais visiškai pasitikėti.
Ramiau jaučiamės ir kokybę galime garantuoti tik pasilikdami didžiąją dalį gamybos savo rankose“, – sako M. Jasiulevičius.
Įmonės vadovas įsitikinęs, kad glaudus bendradarbiavimas tarp produktų vystymo bei gamybos skyrių užtikrina didesnį lankstumą, leidžiantį itin greitai įgyvendinti nestandartinius klientų projektus.
Inžinieriai nuvykę į projekto vietą įvertina situaciją ir per kelias savaites sukuriami nestandartiniai sprendimai pagal kliento poreikius, taip pat greitai galima daryti patobulinimus.
„Įgyvendinant projektus sutelktas produktų vystymo ir gamybos bendradarbiavimas duoda geresnį ir greitesnį rezultatą klientui, tačiau yra ir kita pusė – keldami sau aukščiausios kokybės kartelę, neretai kurdami naują produktą užtrunkame 3 kartus ilgiau nei planuota, nes skiriame itin daug dėmesio tyrimams.
Jei paprastesnę versiją galime sukurti per pusmetį, mieliau renkamės ilgesnį kelią, bet sukuriame inovatyvų produktą“, – sako M.Jasiulevičius.
Produktų dizainas ir technologiniai sprendimai gimsta ir yra testuojami Lietuvoje. Nuosavoje laboratorijoje Vilniuje ištiriami visi LED šviestuvų parametrai.
Kaskart atliekami fotometriniai matavimai, būtini norint įsitikinti, ar šviesa bus pakankama net tuomet, kai šviestuvas be pertraukų veiks ištisą parą. Specialiose termo-kamerose pasiekiama temperatūra nuo -400C iki +1500C, todėl galima patikrinti, kaip visa šviestuvo konstrukcija reaguoja į temperatūrų skirtumus.
Žema kaina nenukonkuruos kokybės
Įmonė su LED technologijomis nuosekliai dirba jau 15 metų ir per tą laiką susiformavo keli pamatiniai įsitikinimai, kuriais griežtai vadovaujamasi.
„Klientams reikia kokybiškų produktų. Kad ir kokį pigų šviestuvą išsirinktų klientas, niekur nedingsta lūkestis, kad jis bus kokybiškas.
Nepagražiname realybės apie savo produktus – melas nepadeda nei pakartotiniams pardavimams, nei reputacijai. Parduodame produktus, kurių kokybe esame užtikrinti 100 proc.“, – sako įmonės vadovas.
M. Jasiulevičiaus nuomone yra daugybė visiems puikiai žinomų būdų, kaip atpiginti prekę, pavyzdžiui, praleisti laboratorinių tyrimų etapą arba tirti tik tai, kas būtina ir nė žingsnio toliau, rinktis pigesnes medžiagas ir panašiai, todėl atiduodant gamybą ir laboratorinius tyrimus į svetimas rankas jau nebeįmanoma būti užtikrintiems, kad viskas bus padaryta taip, kaip reikia.
Nauji produktai – ir užsienio rinkoms
„BaltLED“ kiekvienais metais pristato apie 10 naujų produktų. Inovacijų vystymui kasmet skiriama 0,5 mln. EUR ir šią sumą užsibrėžta didinti – net ir pandemija nepakoregavo biudžeto, numatyto inovatyvių produktų vystymui.
Ateinančiais metais nauji sprendimai bus pasiūlyti reklamos, industrinių patalpų, fasadų bei teritorijų ir gatvių apšvietimo srityse, o kartu su jais plėsis ir eksporto rinkos.
UAB „BaltLED“ reklaminio apšvietimo sprendimus įgyvendina tokioms įmonėms, kaip „Toyota“, „Starbucks“, „Mazda“, „Huawei“, „Coca Cola“, „DNB“, „Škoda“, bendrojo apšvietimo projektai įgyvendinami „Rimi“, „Vilniaus Baldai“, „Girteka“ ir kt. įmonėse.