Sugalvojo ir padarė – parodė, kaip apčiupinėti prekes neiškėlus kojos iš namų

2020 m. lapkričio 5 d. 15:41
Virtualus 3D baldų salonas, po kurį galima pasivaikščioti su 3D virtualios realybės akiniais. Sporto prekių išsirinkimas virtualios konsultacijos pagalba video skambučiu. Prekybos centras internete – atitikmuo įprastiniam. Tuo prieš metus dar būtų buvę sunku patikėti. O dabar verslui jau įprasta. 
Daugiau nuotraukų (4)
Konsultuoja virtualiai 
Prognozės, kad sulauksime antros koronaviruso bangos – pasitvirtino. Tą rodo ir rekordus mušantys užsikrėtusiųjų skaičiai ir mažėjantis pirkėjų srautas prekybos centruose.
Priešinga situacija virtualiose apsipirkimo platformose – čia ir vėl pastebimas pagyvėjimas. Pasak verslininkų, tam buvo ruoštasi, todėl naujos paslaugos internetinėje erdvėje vis labiau primena realią patirtį fizinėje parduotuvėje.
Pandemija ne tik įnešė sumaišties, bet ir naujovių, paskatino pažangą ir verslininkų išradingumą. Didžioji dalis verslų persikėlė į virtualią erdvę, pradėjo konsultuoti klientus telefonu ar aprodyti prekių asortimentą tiesiogiai video skambučiu.
Sporto ir laisvalaikio apranga prekiaujantis tinklas „Sport 4U“ pristatė naują paslaugą – pasiūlė virtualią klientų konsultaciją video skambučiu.
„Tie, kurei  iki pandemijos neturėjo susikūrę elektroninės parduotuvės, suskubo tą padaryti.
Mūsų tinklas elektroninę prekybą vykdo jau ne vienerius metus, tačiau vien tik to neužtenka.
Virtualioje erdvėje konkurencija dar didesnė, todėl privalai rasti būdų, kaip išsiskirti. Taip gimė idėja pasiūlyti klientui konsultaciją telefonu su įjungta vaizdo kamera. Žinome, kaip sunku pakeisti „gyvą“ apsipirkimą, tačiau dabar įmanoma iš visų pusių apžiūrėti prekę savo telefono ekrane. Tai turi ir savitų privalumų: žmonėms nereikia būriuotis parduotuvėje, jie gali apsipirkti saugiai, ribodami kontaktus“, – pasakojo sporto ir laisvalaikio apranga prekiaujančios el. parduotuvės „sport4u.lt“ pardavimų vadovė Vita Rašinskė.
Moteris pripažino, kad verslui teko suktis ir ieškoti išeičių, kaip prisitaikyti prie šiandieninės situacijos, kai žmonės vis labiau vengia eiti į prekybos centrus ir ieško būdų apsipirkti saugiau. 
V. Rašinskė tikisi, kad nauja paslauga – nuotolinė video konsultacija padedant išsirinkti tinkamas sportines prekes – pasiteisins, kadangi klientai gaus individualų dėmesį.
„Katė maiše“? Tai negresia
Drabužiai, avalynė – tai prekės, kurias įsigyti internetu yra bene sudėtingiausia. Suknelė vienaip atrodo ant manekeno, kitaip – ją apsivilkus. Tačiau e. parduotuvių privalumas – bet kokį drabužį ar avalynę galima grąžinti ar pakeisti kitu dydžiu.
„Pastebime, kad internetinėse parduotuvėse apsiperkantys nepatikliai vertina vaizdą, kurį mato. Gražios nuotraukos patraukia dėmesį, bet ir pažadina „vidinį kritiką“, kuris klausia, ar tai nėra fake‘as (liet. apgaulė).
Ir iš tiesų el. parduotuvėse esančios nuotraukos ne visada atspindi realų drabužio ar avalynės vaizdą. Tuo tarpu video skambučio metu yra galimybė apžiūrėti prekę iš visų pusių, lengviau įvertinti audinio tekstūrą, kitas prekės savybes, taip pat ir dydį“, – sakė V.Rašinskė.
Ji taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad fizinėje parduotuvėje konsultantas ne visada turi laiko prieiti prie kliento ir plačiau papasakoti apie prekes jei, pavyzdžiui, tuo metu yra didelis žmonių srautas.
Vaizdo skambutis konsultantui garantuoja tokią galimybę, o svarbiausia – tai visiškai saugu ir taupo laiką.
Apsipirkus video skambučiu, išsirinkta apranga bei avalynė pristatoma pirkėjui tiesiai į namus. Pasirinktas prekes galima atsiimti ir įprastinėse "Sport 4U" parduotuvėse Kaune ar Klaipėdoje.
Baldų salone – virtualios realybės akiniai
Išskirtiniai technologiniai sprendimai pasiekė ir baldų rinką. Norintys įsigyti patogią sofą, virtuvines kėdes, šviestuvą ar net masažinį SPA baseiną, gali nebesibaiminti fizinio kontakto parduotuvėje. Lankytojai saugiai būdami namuose gali virtualiai vaikščioti po salonus ir išsirinkti trokštamas prekes. Tokią galimybę siūlo interjero ir eksterjero studija „Vipzone“.
Prekes galima ne tik pamatyti, bet aplink jas virtualiai apeiti ir įsitikinti, kad tai tikrai ta prekė, kokios ieškote. O jei jūsų terasos ar kambario matmenys yra riboti, 3D programoje pasirinkę liniuotės funkciją, lengvai sužinosite labai tikslius dominančių prekių matmenis.
Pasivaikščioti po baldų salonus galima ir užsidėjus 3D virtualios realybės akinius. O iškilus klausimams, „Vipzone“ vadybininkai kviečia tuoj pat susisiekti su jais tiesiogine žinute, telefonu ar pirkėjui patogiu kanalu. Vadybininkai pasiruošę konsultuoti tiek vakare besilankančius pirkėjus, tiek savaitgalį beieškančius sau prekių lankytojus.
Pasiūlė prekiauti nemokamai
Internetinė parduotuvė „Varlė.lt“ metė „gelbėjimo ratą“ smulkiajam verslui ir visiems, kurie dėl karantino patyrė nuostolių ar buvo priversti uždaryti savo parduotuves.
Ji įdiegė galimybę – prie savo platformos („marketplace“) pakvietė jungtis ir kitus prekybos rinkos dalyvius. Šia galimybe gali naudotis bet kuris verslas, tiek internetinės parduotuvės, tiek dar planuojantys jas kurti.
„Suteikiame galimybę bet kokiam verslui išspręsti savo problemas – pradėti prekiauti mūsų prekybos centre internete. Įmonėms nereikia gaišti laiko ir investuoti į elektroninės parduotuvės kūrimą, vardo ir žinomumo didinimą, klientų srautų pritraukimą. Viską mes turime: esame tarsi prekybos centras internete.
Šiomis galimybėmis nemokamai dalinamės su visais verslais, kas neturi kur realizuoti prekių, kam reikia pagalbos ar nori padidinti pardavimus“, – sakė minėtos parduotuvės įkūrėjas ir vadovas Marius Butauskas.
Keičiasi ir įmonių renginių formatas
Ne tik prekybos sektoriuje atsiranda naujovių, prie esamos situacijos išradingai prisitaiko ir vieni labiausiai nuo pasaulinės pandemijos nukentėję renginių organizatoriai.
Renginių organizavimo ir vadybos agentūra „1 Vienintelis“ ir jos įkūrėjas, renginių organizatorius Mantas Kazlauskas bene pirmasis Lietuvoje pradėjo rengti virtualias šventes ne tik draugams, kolegoms, bet ir įmonėms. Naujoji realybė keičia ir įmonių tradicijas: dabar ne tik vakarėliai, bet ir team building‘ai (komadas burianti veikla) per vaizdo konferencijų ir pokalbių platformą jau tampa kasdienybe.
„Šie neįprasti laikai ne tik riboja, bet ir padeda atrasti naujas formas. Surengti virtualų vakarėlį su draugų kompanija, kuriame gros muzikantai, bus mago šou ir vaišės – visiškai įmanoma.
Nors visus tokio vakarėlio dalyvius skirs didelis atstumas ir vieni kitus matys kompiuterio ekrane, bendravimui ir linksmybėms tai netrukdo. Svarbiausia – nusiteikimas ir naujos realybės priėmimas kaip galimybės išbandyti kažką unikalaus ar kitokio“, – sakė renginių organizatorius M.Kazlauskas.
Virtualių vakarėlių subtilybė pritaikoma ir svarbiausiose šventėse. Neseniai vestuvių ceremonija buvo tiesiogiai transliuojama visiems svečiams, kurie dėl pandemijos negalėjo joje dalyvauti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.