Apie lietuvių įmonę norėjusiam įspėti emigrantui – pastarosios kirtis atgal: nesileidome, kad mums grasintų

2020 m. lapkričio 3 d. 18:10
Anglijoje gyvenantis ir į Lietuvą karantinuotis grįžęs mokslininku prisistatęs Mindaugas pasakoja patekęs į nemalonią situaciją – dėl siuntinio pervežimo su Lietuvos įmone sutaręs vyras liko tarsi ant ledo ir teigia norintis įspėti kitus tautiečius, dėl karantino ar „Brexit“ keliaujančius tarp šalių.
Daugiau nuotraukų (9)
Savo ruožtu įmonės atstovai tikina, kad pervežimo sąlygos užsakovui buvo aiškiai išdėstytos, o pats mokslininkas į kompromisus nesileido, įmonės darbuotojus išvadino necenzūriniais žodžiais ir netgi jiems grasino.
Bėdos dėl dienos
Dėl koronaviruso pandemijos į Lietuvą laikinai grįžęs Mindaugas naujienų portalui lrytas.lt pasakojo, jog dėl ribojimų Vyriausybės įvestų ribojimų laisvalaikio galimybių liko nedaug, tad nutarė įsigyti dviratį.
Tinkamo dviračio Lietuvoje neradęs Mindaugas jį aptiko „eBay“: įsitikinęs, kad Anglijoje esantis žmogus įsigytą dviratį galės supakuoti ir perduoti kurjeriams, jis susisiekė su siuntų pervežimo paslaugas teikiančia įmone „Toras LT“. Sužinojęs pervežimo sąlygas nutarė, kad dviratį pirks ir parsiveš jį į Lietuvą.
„Tada visas įdomumas ir prasidėjo!“ – pasakojo Mindaugas.
Kelis kartus naudojęsis „TorasLT“ paslaugomis vyras pasakojo vis susidūręs su nemalonumais – tai darbuotojai pamiršta siuntinį paimti sutartą dieną, tai siuntą sulieja, „tai vairuotojas reikalauja papildomų 40 eurų už siuntinio atnešimą į namus“.
„Tačiau šį savaitgalį situacija peržengė visas ribas.... Užsisakiau dviračio pervežimą, darbuotojai užtikrino, kad siuntinį paims šeštadienį. Dviratis brangus, tad pasitikslinimui skambinau dar kartą – tačiau antrą kartą skambinant pasakė, kad siuntinį paims sekmadienį, nes priėmė labai daug klientų užsakymų.
Savaitės pabaigoje dar kartą susisiekiau su įmonės darbuotojais, pasitikslinau, ar niekas nesikeičia, nes buvo įvesti nauji COVID-19 ribojimai. Įmonės darbuotojai užtikrino, kad siuntinį paims sekmadienį“, – pasakojo Mindaugas.
Asmuo, Anglijoje turėjęs kurjeriams perduoti dviratį, pakeitė savo planus ir laukė paėmimo sekmadienį.
„Tačiau šeštadienį vakare, apie 22:30 val., saulaukiu nežinomo numeriu žinutės: „Dviratis is gl pasto kodo nekelia“. Ką tai reiškia, kas čia rašo, kas iš to dabar? Jokia informacija daugiau nepateikiama.
Aš, supratęs, kad tai tikriausiai dėl dviračio, tam numeriui parašiau, kad siuntinys turi būti paimtas sekmadienį ir žmogus lauks, patikslinau adresą ir telefono numerį. Sekmadienio ryte „Toras LT“ parašė, jog siuntinio šeštadienį nepaėmė, nes žmogus, turėjęs jį perduoti, neatsiliepė... Nors siuntinys turėjo būti paimtas SEKMADIENĮ!“, – piktinosi jis.
„Iškart skambinau įmonei, atsiliepė Martynas ir paaiškino, kad tai – ne įmonės bėdos, nes asmuo Anglijoje neatsiliepė ne siuntinio paėmimo dieną, todėl niekas siuntinio daugiau ir nebandys paimti. Aiškino, jog aš už siuntimo paslaugas dar nesumokėjau, todėl ir jiems nerūpi, ar šis siuntinys bus ar nebus paimtas, o ir „Toras LT“ nieko man neskolingas“, – pasakojo jis.
Mindaugas teigia norintis įspėti kitus: „Nepriklausomai nuo to, kiek laiko derinsi siuntos paėmimą ar pervežimą, kurjeriai arba neatvažiuos, arba atvažiuos atsitiktinę dieną. O arogantiški darbuotojai niekuo nepadės ir net pasijuoks“.
Nesileido į kalbas?
Savo ruožtu „Toras LT“ naujienų portalui lrytas.lt pateikė savo įvykių versiją – anot įmonės atstovų, minėtas užsakovas pateikė užsakymą ir buvo informuotas apie užsakymo paėmimą šeštadienį vakare arba sekmadienio dieną – pagal tai, kaip įmonės darbuotojai spės.
„Įprastai užsakymų priėmimo metu klientai yra informuojami apie dvi galimas užsakymo paėmimo dienas, nes siuntos renkamos iš namų (pagal klientų adresus), todėl nustatyti tikslios dienos, o tuo labiau tikslaus laiko nepavyksta. Laukti dvi dienas, žinoma, nereikia, nes kurjeris prieš atvykimą atvykimo dieną skambina ir informuoja iš anksto.
Kadangi užsakymai yra renkami iš klientų adresų, atvykimo laikas gali keistis dėl užsakymų kiekio, dėl atvykimo į Angliją laiko (laikas keičiasi nuo to, ar prie sienų tikrina muitinės pareigūnai, ar ne). Su kiekvienu klientu taip pat sugaištame skirtingą laiko tarpą, kelyje nuolat atsiranda trukdžių, kurie gali koreguoti atvykimo laiką“, – teigiama naujienų portalui lrytas.lt atsiųstame įmonės atsakyme.
Anot įmonės atstovų, šiuo konkrečiu atveju nei užsakovas, nei siuntėjas šeštadienio vakarą neatsiliepė ir neatsakė į SMS žinutes, todėl nutarta nelaukti ir vykti toliau.
„Per ilgą darbo patirtį padarėme išvadą, kad 20 proc. pardavėjų, siuntėjų, kurie yra Anglijos piliečiai, už mažesnę kainą pardavę prekę, patys vengia atsiliepti į skambučius ar atsakyti į SMS žinutes. Tokiu būdu, vilkindami prekės perdavimą kurjeriams, jie bando prekę parduoti kitiems už didesnę kainą.
Todėl yra nustatytos įmonės vidaus taisyklės, kad jei nei su siuntėju, nei su užsakovu nėra galimybės susisiekti paėmimo dieną, tuomet kurjeris nesustoja ir nelaukia kitos dienos, vyksta dirbti toliau. Jei stotume laukti, užsakymų paėmimas, pristatymas vėluotų kitiems laukiantiems klientams, o jei ir lauktume, nebūtume tikri, ar kitą dieną siuntėjas užsakymą perduos, nes nei į skambučius, nei į žinutes neatsakė“, – aiškino įmonės atstovai.
„Nepavykus paimti minimo kliento užsakymo, jam buvo siūloma užsakymą paimti kitą dieną, bet klientas net nesileido į kalbas, visokiais žodžiais puolė įmonės darbuotoją, teikė įvairius nepagrįstus kaltinimus, įmonę ir jos darbuotojus vadino necenzūriniais žodžiais bei grasino.
Klientas piktavališkai ėmė visame internete skleisti šią situaciją, pridėdamas daug melagingų faktų, viską pateikdamas savaip ir dar visur pridėdamas direktoriaus nuotrauką, ką turbūt draudžia asmens duomenų apsaugos įstatymas. Kadangi klientas buvo nesukalbamas, visai neklausė kas jam sakoma, todėl kompromisas su juo nebuvo surastas“, – pridūrė jie.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.