Patys drąsiausi klientai gali ne tik įsigyti mirusio žmogaus drabužį, tačiau ir išgirsti istoriją, kaip buvęs drabužio savininkas iškeliavo iš gyvenimo. „Visi drabužiai priklauso mirusiems žmonėms, kurie mirė dėl skirtingų priežasčių“, – „Reuters“ sakė verslininkė Kanittha.
Drabužius moteris pristato socialiniuose tinkluose. Tiesioginės transliacijos metu ji parodo kiekvieną drabužį, taip leisdama sekėjams išsirinkti tą, kuris labiausiai patinka. Moteris tikina, jog tokia idėja kilo pirmą kartą sudalyvavus laidotuvėse, kuri ji pamatė deginamus mirusiųjų drabužius.
Dalį savo uždarbio moteris aukoja budistų vienuolynams, jog pastarieji pasimelstų už mirusius žmones. Ji tikina, jog tie, kurie tikrai nori įsigyti drabužius visai nebijo to, jog juos kadaise vilkėjo dabar miręs žmogus.