„Pirmą kartą „Heathrow“ oro uostą aplenkė Paryžiaus Charles'o de Gaulle'o oro uostas, tapęs didžiausiu Europos oro uostu, o Amsterdamo Schipholio ir Frankfurto oro uostai nedaug atsilieka“, – pranešė Londono oro uostas pranešime apie naujausius veiklos rezultatus, perspėdamas, kad JK netenka komercinio pranašumo.
„Visi trys varžovai iš žemyno įgyvendino COVID-19 testavimo režimus. JK vyriausybė paskelbė ketinanti iki gruodžio 1 dienos pradėti vykdyti keleivių iš didelės rizikos šalių tyrimus, kad padėtų iš naujo paleisti JK ekonomiką“, – pridūrė oro uostas.
„Heathrow“ taip pat sumažino ateinančių dvejų metų kelionių oru paklausos prognozę dėl atsinaujinančių COVID-19 atvejų ir tebegaliojančių apribojimų.
Į vakarus nuo Didžiosios Britanijos sostinės įsikūręs oro uostas pridūrė, kad planuoja pervežti 22,6 mln. keleivių 2020 metais ir 37,1 mln. keleivių 2021 metais.
Anksčiau bendrovė prognozavo 29,2 mln. ir 62,8 mln. keleivių srautus, atitinkamai.
„Srautų sumažėjimą lemia antroji COVID-19 banga ir lėta pažanga diegiant JK vyriausybės testavimo režimus atveriant sienas su didelės rizikos šalimis“, – pridūrė bendrovė.
Didžiausias Didžiosios Britanijos „Heathrow“ oro uostas priklauso konsorciumui, kuriam vadovauja Ispanijos statybų milžinė „Ferrovial“ ir į kurį įeina valstybiniai Kinijos, Singapūro ir Kataro turto fondai.