Tokius šių ir kitų bendrovių sprendimus paskatino prieš kelis mėnesius JAV ir kitose šalyse kilę masiniai protestai, kuriuos išprovokavo juodaodžio George'o Floydo žūtis jį suimant JAV policijai.
„Mars“ paskelbė vasarą apklaususi tūkstančius vartotojų, kurių daugelis teigė, kad žilaplaukio juodaodžio, segančio juodą peteliškę, atvaizdas primena vergijos laikus.
„Laikai pasikeitė. Dabar išgirsti balsai, kurių anksčiau nebuvo klausoma“, – interviu „The Wall Street Journal“ sakė „Mars Food Global“ prezidentė Fiona Dawson.
Ji pridūrė, jog naujame prekės ženklo logotipe vartotojams puikiai žinomos mėlyna ir oranžinė spalvos išliks.
„PepsiCo“ padalinys „Quaker Foods North America“ anksčiau atsisakė „Aunt Jemima“ prekės ženklo, naudoto blynų mišiniams, sirupams bei kai kuriems kitiems produktams realizuoti. Ant šių produktų pakuočių buvo vaizduojama besišypsanti juodaodė. Kita vertus, „PepsiCo“ jų naujo prekės ženklo kol kas neatskleidė, pažadėdama, kad jis bus pristatytas paskutinį šių metų ketvirtį.