Valstybės įmonė „Lietuvos oro uostai“ paskelbė rangovo paiešką darbams, kurių vertė siekia apie 15 mln. eurų. Iš savo lėšų bendrovė yra numačiusi atnaujinti Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako, orlaivių riedėjimo takų ir perono dangą. Iš viso bus rekonstruota 168 tūkst. kvadratinių metrų asfalto dangos.
„Tai nebus vien dangos asfaltavimas. Rekonstrukcija apims ir po danga esančio grunto pagrindų atnaujinimą, tad po metų įsibėgėjus darbams šio oro uosto beveik 2,3 kilometro ilgio kilimo ir tūpimo takas kuriam laikui virs giliu grioviu“, – pasakojo „Lietuvos oro uostų“ generalinis direktorius Marius Gelžinis.
Remontuojant dangą kartu bus pakeistas tako ženklinimas bei įspėjamieji žiburiai. Tokių pokyčių prireikė susidėvėjus Palangos oro uosto takui ir po juo esančiam pagrindui. Pastarąjį kartą šis takas buvo atnaujintas prieš 13 metų. Orlaivių peronas remontuotas dar anksčiau – 1997 m.
Darbai numatyti kitais metais pasibaigus vasaros sezonui, kai Palangos oro uostas būna labiausiai apkrautas. Jie turėtų užtrukti apie pusantro mėnesio.
Meteorologų teigimu, ankstyvą rudenį pajūryje mažiau lietinga, todėl tikimasi, kad oro sąlygos atnaujinimo darbams nesutrukdys.
Bet numatytos rekonstrukcijos laikotarpiu Palangos oro uostą teks uždaryti. Tuo metu orlaivių skrydžius į kurortą stabdysiančios oro kompanijos yra nusprendusios į kitus Lietuvos oro uostus savo reisų neperkelti.
Palangos oro uostas: skaičiai ir faktai
Palangos oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus – Vilniuje, Kaune ir Palangoje.
Per 2019 metus Palangos oro uoste keliavo 338 tūkst. keleivių, arba 7 proc. daugiau nei 2018 metais, skrydžių skaičius šiame oro uoste pernai siekė 5167 – 12 proc. daugiau nei 2018 metais.