Pandemija rusų popmuzikos žvaigždėms kirto negailestingai, nes neliko ne tik koncertų stadionuose ar arenose – retenybe tapo net ir privatūs pasirodymai.
Todėl žvaigždėms tenka suktis. Antai anksčiau daugiausia uždirbdavęs F.Kirkorovas su kitu daininkus Nikolajumi Baskovu per televiziją transliuojamame reklamos siužete aiškinasi, kuris kačių maistas yra skanesnis katėms.
„Gėda!“. „Karjeros viršūnė – gal netrukus ir tualetinį popierių pradės reklamuoti?“. Tokie atsiliepimai apie šią reklamą iki šiol sklinda socialiniuose tinkluose. Tik ką daryti, kai koncertų neliko. O juk, anot ekspertų, vien už šį trumpą filmuką abu dainininkai susižėrė ne mažiau kaip po 20 tūkst. dolerių.
Tačiau jiems tai nepadėjo patekti net į daugiausia uždirbančių žvaigždžių dešimtuką. Jame, be dainininkų, yra tik vienas televizijos laidų vedėjas.
O šiame sąraše, kuris sudarytas pagal praėjusiųjų metų atlikėjų pajamų deklaracijas, užtikrintai pirmauja bene didžiausias Rusijos keikūnas – grupės „Leningrad“ įkūrėjas Sergejus Šnurovas.
Necenzūrinė leksika, nuolat skambanti ir jo dainų tekstuose, ir tarp dainų pasirodymų metu, niekam nekliūva.
Sakoma, kad pastaraisiais metais itin populiariu tapęs S.Šnurovas be 300 tūkst. dolerių honoraro už koncertą nebenori net lipti ant scenos. Todėl pernai jam pavyko susižerti net 8,8 mln. dolerių, bent jau tiek buvo deklaruota.
Pagal šį rodiklį jis paliko už nugaros antroje vietoje įsitaisiusį Jegorą Kridą.
Beje, grupės „Leningrad“ lyderis S.Šnurovas moka užsidirbti ir parduodamas paslaugas socialiniuose tinkluose.
Anot reklamos ekspertų, vien jo žinutė apie kokį nors produktą „Instagram“ platformoje kainuoja apie milijoną rublių (11,5 tūkst. eurų).
Sklinda kalbos, kad už tokiu būdu reklamuotą mineralinį vandenį dainininkui buvo pervesta net 20 mln. rublių (231 tūkst. eurų).