Kaip pasakojo Gerhardas Erasmusas, „Apex Alliance Hotel Management“ generalinis direktorius, vadovaujantis „Hilton“ ir „Marriott“ prekės ženklų viešbučių valdymo grupei, naujasis viešbutis skirtas moderniam ir aktyvų gyvenimo būdą gyvenančiam svečiui.
Pasak G.Erasmuso, tikimasi, kad jau per pirmąjį veiklos mėnesį pavyks dirbti su mažiausiai 15 proc. užimtumu ir taip peržengti sąnaudų padengimo ribą. Per pirmąją dieną, vos paskelbus galimybę rezervuoti kambarius, buvo užsakyta net 12 numerių. Iš viso jame – 175 kambariai.
Maironio gatvėje Kauno centre iškilęs pastatas yra šešių aukštų ir užima 5,7 tūkst. kv. metrų ploto.
Viešbutis orientuotas į 2-3 naktims apsistojančius svečius – tiek keliaujančius laisvalaikiu, tiek jaunus verslininkus.
„Viešbutyje yra visą parą veikiantis kokteilių baras ir išsinešimui skirto paruošto maisto parduotuvėlė. Visą parą veikia ir viduje esantis sporto klubas, nes šiuolaikiški svečiai yra būtent tokie: jų gyvenimas bėga greitai ir nenuspėjamai.
Todėl viduje įrengtos erdvės darbui ir susitikimams, ar tiesiog laisvalaikio žaidimams“, – teigia viešbučio Kaune direktorė Evelina Šukytė.
Pastato projektavimo darbais rūpinosi architektų biuras „G.Natkevičius ir partneriai“, o viešbučio statybos darbus vykdė bendrovė „Mitnija“.
Projektuotojai stengėsi atsižvelgti ir į Kauno miesto architektūrinį paveldą bei atkartoti jam būdingus bruožus, tokius kaip lenktos kraštinės pastato sienos ar lengvumo suteikianti virš žemės pakibusi konstrukcija. Savita estetika – betono, metalo ir medžio kompozicijomis – išsiskiria visas pastato interjeras, sukurtas R.Čimkaus studijos architektų.