This site uses cookies to ensure that we deliver you the best user experience. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. For more information please see our COOKIE POLICY.

Dar viena nesėkminga vasara „Raketai“ – šįkart kaltas oras

BNS ir lrytas.lt inf.

Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.
Prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą.

Nusekęs Nemunas gali suduoti smūgį ir verslininkams, kurie vykdo komercinius plaukimus laivais, pavyzdžiui, tik šią vasarą paleista greitaeigė „Raketa“ taip pat gali sustoti, rašo „Kauno diena“.

Laivą „Raketa“ valdančios viešosios įstaigos „Vandens kelias“ vadovas Nerijus Šilgalis tikino, kad prieš kiekvieną išplaukimą yra patikrinamas Nemuno kelias ir įsitikinama, ar greitaeigis kateris įveiks visą maršrutą ir neužplauks ant kur nors atsiradusios seklumos. Tačiau jis prisipažino, jei Nemuno vandens lygis toliau kris, gali būti, kad „Raketos“ plaukiojimo sezonas pasibaigs anksčiau, nei planuota.

„Mums reikia tik 70 cm gylio, bet Nemunas akivaizdžiai nusekęs, tad, prieš išplaukiant „Raketai“, kiekvieną kartą tikriname.Kol kas mums užtenka tokio gylio, bet jei nebus didesnio lietaus, kitą savaitę gali tekti stabdyti ir „Raketą“, – sakė N.Šilgalis.

Šiuo metu sekliausios ir pavojingiausios vietos laivybai Nemune yra aukščiau Jurbarko. Ties Kaimeliu sekluma siekia 1,15 m, ties Seredžiumi ir Belvederiu – tarp 1,05-1,20 metro.