Pasak jos, tai leistų Lietuvai nepriklausyti nuo nuolat kintančios užsienio oro vežėjų strategijos.
Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus teigimu, tai ypač aktualu atkuriant oro susisiekimą po koronaviruso krizės, nes gali būti, kad jis nebegrįš į buvusį veiklos modelį.
Virtuali oro bendrovė iš kito vežėjo pirktų skrydžių valandas ir kitas paslaugas, pavyzdžiui, bilietų platinimą, tačiau naudotų savo prekės ženklą. Taip veikia Estijos oro bendrovė „Nordica“.
Ministerija nurodo, kad toks modelis turi privalumų – įmonės įkūrimo išlaidos yra kur kas mažesnės – faktiškai perkama orlaivių, įgulos, techninio aptarnavimo ir jų draudimo paslauga, daug lankstesnės galimybės keisti veiklos apimtis ir orlaivius.
Tokia bendrovė galėtų būti įkurta jau šių metų pabaigoje.