Lrytas.lt žiniomis, „Wizz Air“ atleido ir dalį Lietuvos darbuotojų. Tą patvirtino ir patys atstovai.
„Dėl kelionių apribojimų, kuriuos įvedė įvairių šalių vyriausybės, siekdamos stabdyti COVID-19 plitimą, „Wizz Air“ turėjo sumažinti savo pajėgumus.
Nepaisant didžiausių pastangų, aviakompanija patvirtina, kad, deja, turėjo atleisti dalį darbuotojų. Pokytis paveikė tiek skrydžių įgulas, tiek kolegas biuruose“, – lrytas.lt teigė įmonės atstovai, tačiau tikslaus atleistų lietuvių skaičiaus nepatvirtino.
„Wizz Air“, kaip visuomet, veikė tiksliai laikydamasi atitinkamų nacionalinių darbo kodeksų ir taisyklių“, – sakė įmonės atstovai.
Bendrovė šių priemonių ėmėsi aviacijos pramonei kenčiant nuo ekonomikos nuosmukio, kurį sukėlė COVID-19.
„Nepaisant visų mūsų pastangų, įmonė priėmė sunkų sprendimą atleisti 1 tūkst. darbuotojų, kurie sudaro 19 proc. darbo jėgos, – teigiama Budapešte įsikūrusios vežėjos pranešime. – Artimiausiu metu bus imamasi papildomų priemonių“.
Pirmininko, valdybos narių ir vyresniųjų vadovų atlyginimai bus sumažinti 22 proc., o pilotų, keleivių salonų įgulų ir administracijos darbuotojų atlyginimai bus sumažinti 14 proc., pranešė „Wizz Air“.
Pajamos sumažės perpus
Šiuo metu Vengrijos pigių skrydžių bendrovė vykdo tik 3 proc. skrydžių pajėgumų ir prognozuoja, kad ketvirtąjį fiskalinių metų ketvirtį, pasibaigusį kovo mėnesį, patyrė 70–80 mln. eurų nuostolius.
Prieš krizę „Wizz Air“ keleivius skraidino į 151 vietą 44-iose Vidurio ir Rytų Europos šalyse ir pastaraisiais metais sparčiai augo, tačiau koronaviruso pandemija sustabdė beveik visą aviacijos pramonę.
Numatoma, kad 2020 metais oro linijų bendrovių pajamos sumažės 55 proc., arba 314 mlrd. JAV dolerių, antradienį pranešė Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA).
Šis skaičius žymi ženklų aviacijos pramonės prognozių pablogėjimą, nes dar prieš tris savaites buvo prognozuojama, jog pajamos bus mažesnės 44 proc., arba 252 mlrd. JAV dolerių.
„Pramonės perspektyvos kiekvieną dieną darosi vis niūresnės“, – pažymėjo IATA vadovas Alexandre’as de Juniacas.