„Stipri ir išradinga komanda gali prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir įveikti bet kokius iššūkius. Sukurtas vaizdo klipas – pavyzdys, kad net ir dirbant iš namų galima pasiekti puikių rezultatų“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Naujoji „Pildyk“ reklama sukurta darbo iš namų sąlygomis, be tiesioginio kūrybinės komandos ar aktorių kontakto.
Visi reklaminio klipo kadrai nufilmuoti aktorių namuose turimais įrenginiais, be profesionalių kamerų. Nebuvo ir profesionalaus, studijinio apšvietimo, grimo, dailės ar stilistų – tad klipo herojai turėjo patys susirasti filmavimui tinkamą vietą, apsirengti ir susišukuoti.
Reklamoje nusifilmavo žinomi „YouTube“ platformos vlogeriai ir šio prekių ženklo naujieji veidai: Rolas, Lauritta, Andrius Talžūnas, „sTimo media“ (broliai Artūras ir Miroslavas Traškos) bei Vėjavaikis.
„Video klipe panaudotus kadrus savarankiškai nufilmavo mūsų youtuberiai. Režisierius kiekvienam aktoriui atsiuntė instrukcijas, kokiu kampu reikia sėdėti, kokią melodiją groti ir viso filmavimo metu prižiūrėjo procesą per vaizdo konferencijų įrankį „Zoom“. Kiekvienas padarė po kelias dešimtis kadrų, kuriuos išsiuntė montuotojui sudėti į vientisą muzikinį kūrinį, kurį ir galite išgirsti reklamoje“, – apie procesą pasakojo Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ ženklo vadovė.
Muzika reklaminiame klipe kuriama panaudojant įvairius namuose randamus daiktus – tarką, puodo dangtį, gėlių purškiklį ar pipirinę. Taip pat išmaniųjų įrenginių skleidžiamus garsus: telefono numerio rinkimo, trumpųjų SMS žinučių ir išmaniojo laikrodžio garsus, „Galaxy SPen“ rašiklio baksnojimas į įrenginį ir panašius.
Panaudoti ir pačių vlogerių plojimai ar juokas, o gitaros partija „sugrota“ naudojant muzikos kūrimo programėlę.
Jūsų dėmesiui – pirmasis Lietuvoje karantino sąlygomis sukurtas TV reklamos klipas: