Suteikiamas finansavimas padengs iki 68 mln. eurų investicijų į uosto krantinių rekonstrukciją.
Projekte numatyta išplėsti krantinių sienas ir pagilinti laivybos kanalus, kad į uostą būtų galima priimti didesnius laivus.
Galimybė aptarnauti didelius laivus reikšmingai pagerins uosto ir jo operatorių produktyvumą. Tikimasi, kad įgyvendinus projektą, uosto metiniai krovos pajėgumai padidės 19,1 mln. tonų arba 29 proc. dabartinio pajėgumo.
„Efektyvi jūros uosto veikla yra gyvybiškai svarbi Lietuvos ekonomikai. Investicijos į infrastruktūros atnaujinimą prisidės prie tolimesnės uosto plėtros ir skatins produktyvumo augimą mūsų valstybėje narėje“, – sako NIB prezidentas ir generalinis direktorius Henrikas Normanas.
Bendra projekto vertė siekia 136 mln. eurų. Atnaujinimą planuojama baigti iki 2023 m. pabaigos.
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas yra svarbi Lietuvos tranzito politikos dalis. Uostas yra vienas didžiausių regione ir pastaraisiais metais pirmavo pagal krovinių apyvartą Baltijos šalyse. Vien per 2019 m., Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste perkrauta 46,3 mln. tonų krovinių.
NIB yra tarptautinė finansinė institucija, priklausanti aštuonioms šalims narėms: Danijai, Estijai, Suomijai, Islandijai, Latvijai, Lietuvai, Norvegijai ir Švedijai. Bankas finansuoja privačiuosius ir viešuosius projektus šalyse narėse ir už jų ribų. Tarptautinės skolinimosi reitingų agentūros „Standard & Poor‘s“ ir „Moody‘s“ yra suteikusios NIB didžiausią įmanomą AAA/Aaa kredito reitingą.