Tuo tarpu pati įmonė vykdo savo finansinius įsipareigojimus darbuotojams, bankams ir tiekėjams.
„Vyriausybei dėl koronaviruso COVID-19 paskelbus visuotinį karantiną, didžiojoje dalyje mūsų prekybos centruose veikiančių parduotuvių sustojo fizinis klientų aptarnavimas.
Esame atsakingi už bendro 236 tūkst. kvadratinių ploto statinių priežiūrą ir išlaikymą ir turime dengti būtinąsias išlaidas, taip pat vykdome savo finansinius įsipareigojimus.
Tačiau suprasdami situacijos rimtumą ir solidarizuodamiesi su mūsų verslo partneriais esame pasiryžę prisiimti dalį jų finansinės naštos.
Su kiekvienu nuomininku kalbamės atskirai, ieškome individualių sprendimų“, – sako „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Jo teigimu, nors įstatymai nuomininko neatleidžia nuo finansinių įsipareigojimų vykdymo karantino metu, tačiau susiklosčiusi situacija yra neeilinė.
Šiuo metu dirba tik „Akropoliuose“ įsikūrusios maisto prekių parduotuvės, vaistinės, optikos ir veterinarijos prekių parduotuvės.
„Įmonės skelbia prastovas ir laukia pandemijos suvaldymo, kad galėtų atnaujinti įprastą veiklą.
Mums svarbu, kad mūsų verslo partneriai, gavus leidimą atidaryti parduotuves, galėtų sėkmingai tęsti savo verslus. Tad, savo ruožtu, kiekvienam nuomininkui padedame išgyventi šį sudėtingą laikotarpį“, – teigia D. Mertinas.
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ patalpų nuomos sutartys sudarytos su beveik 650 partnerių.