Štai Vilniaus metrologijos centras (VMC) penkiuose savo filialuose per įprastinę savaitę iki karantino priimdavo apie 600 užsakymų.
Pirmąją karantino savaitę užsakymų sumažėjo per pusę, o dabar nuo įprastinio ritmo bendrovė atsilieka apie 40 procentų. Ateinančios savaitės turėtų pateikti dar tikslesnių duomenų.
VMC rinkodaros ir komunikcijos specalistės Redos Vosyliūtės teigimu, įmonė staiga transformavusi vos ne į siuntų priėmimo ir persiuntimo punktą, mat nuo karantino pradžios klientai buvo skatinami prietaisus pristatyti ir atsiimti per kurjerius. Tokiu būdu buvo siekiama mažinti tiesioginį kontaktą su darbuotojais.
„Žmonės tikrai sąmoningi ir naudojasi alternatyviais būdais, kurie šiai dienai labai svarbūs, – teigė R. Vosyliūtė. – Manome, kad tai ir ateityje gali padidinti siuntų kiekius, nes akivaizdžiai bus juntama, kad tai patogu.
Žinoma, ne visus prietaisus galima atsiųsti dėl prietaisų techninių savybių, didelio svorio arba trapumo. Per siuntas, pavyzdžiui, sunkiau būtų pristatyti svarsčius, stiklinius termometrus, areometrus“.
Pasak VMC direktorės Rūtos Klevėnės, šiuo metu dalis darbuotojų rengia ir perspektyvinius veiklos tobulinimo planus, kurie bus svarbūs pasibaigus karantino laikotarpiui.
R.Klevėnės teigimu, didžiausias veiklos pokytis yra tai, kad kol kas nuo kovo 30 d. laikinai stabdoma taksometrų ir tachografų patikra visuose VMC regionuose. Toks sprendimmas priimtas dėl to, kad įmonė negali užtikrinti rekomenduojamo atstumo tarp metrologo ir kliento patikros metu.
Anot R.Klevėnės, šioje sudėtingoje situacijoje tiek mūsų darbuotojų, tiek klientų sveikata ir saugumo jausmas yra svarbiausias prioritetas.
VMC, atsižvelgdama į kitų įmonių patirtį, už paslaugas prašo atsiskaityti kortele arba bankiniu pavedimu, kaip ir visur į patalpas vienu metu įleidžiama tik po vieną klientą.
Ekspertų vertinimu tai, kad prietaisai tikrinami, rodo, kad pramonė ir transportas bando net ir sunkiomis sąlygomis palaikyti gyvastį.