Gyventojams šluojant tualetinį popierių prekybos tinklai numojo ranka į „Grigeo Klaipėda“ nuodėmes

2020 m. kovo 19 d. 16:26
Šalyje paskelbus karantiną, lietuviai užplūdo prekybos tinklus, kuriuose viena populiariausių prekių tapo tualetinis popierius. Prekybos tinklų atstovai pripažįsta, kad jo paklausa, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo apie tris kartus.
Daugiau nuotraukų (15)
Kai kurie tualetinio popieriaus pristigę prekybininkai numojo ranka į „Grigeo Klaipėda“ taršos skandalą ir dar neseniai skelbę apie šios įmonės produkcijos boikotą, vėl atnaujino sutartis su tiekėjais.
Apie atnaujintą „Grigeo“ produkcijos tiekimą į parduotuves jau pranešė tokie didieji prekybos tinklai kaip „Rimi“ ir „Norfa“, o „Maxima“ sako apskritai nenutraukusi prekybos „Grigeo“ produkcija.
Kol kas boikoto šios įmonės gaminiams nestabdo tik pirmasis apie jį ir paskelbęs prekybos tinklas „Iki“.
Stygius privertė atnaujinti pirkimą
Kaip portalui lrytas.lt aiškino „Rimi Lietuva“ socialinės atsakomybės ekspertas Liudvikas Aleliūnas, tualetinio popieriaus atsargoms senkant, prekybos tinkas esą priėmė kompromisinį sprendimą iš dalies atnaujinti įmonės produkcijos pirkimą visose trijose Baltijos šalyse.
„Tualetinis popierius pastarosiomis dienomis, ypač praėjusį savaitgalį, buvo viena paklausių prekių „Rimi“ parduotuvėse. Jo pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo apie tris kartus ir šios prekės atsargos ėmė smarkiai sekti.
Ieškodami sprendimo ir atsižvelgdami į tai, kad aplinkos apsaugos audito metu AB „Grigeo“ Grigiškėse pažeidimų nenustatyta, priėmėme kompromisinį sprendimą iš dalies atnaujinti įmonės produkcijos pirkimą visose trijose Baltijos šalyse. Tuo pačiu parengėme „Grigeo“ įsipareigojimų sąrašą, kuri įmonė jau dalinai tenkina.
Esame nusimatę ir tolesnius veiksmus, kuriais sieksime kitų mums svarbių įsipareigojimų vykdymo ir kuriuos atidžiai seksime bei, esant reikalui, imsimės atitinkamų verslo sprendimų“, – informavo „Rimi Lietuva“ atstovas.
Panašios pozicijos laikosi ir „Grigeo“ produkcijos boikotą nutraukusi „Norfos mažmena“, kuri šių metų sausį antroji paskelbė apie ketinimą atsisakyti prekybos įmonės gaminiais. Išplatintame pranešime spaudai toks sprendimas taip pat aiškinamas ištuštėjusiomis lentynomis.
Kaip tikino „Norfos mažmenos“ valdybos pirmininkas Dainius Dundulis, prekybos tinklas esą niekada neturėjo tikslo sužlugdyti „Grigeo“ ir palikti darbuotojus be darbo, o situacija po taršos skandalo ir „Grigeo“ vadovų pažadai juos įtikino apie būsimus pokyčius.
„Niekada neturėjome tikslo sužlugdyti gamintoją, palikti „Grigeo“ darbuotojus be darbo, tačiau nereaguoti į aplinkos taršą negalėjome. Atidžiai stebėjome situaciją ir „Grigeo“ veiksmus po taršos skandalo.
Matome, kad įmonė kartu su aplinkosaugininkais pradėjo įgyvendinti pokyčius savo veikloje, nebeteršia aplinkos, yra pasirengusi kompensuoti padarytą žalą, todėl nusprendėme atnaujinti bendradarbiavimą“, – sakė D.Dundulis.
„Maxima“ prekiavo toliau, „Iki“ tęsia boikotą
Savo ruožtu „Maxima“ atstovė ryšiams su visuomene Rima Aukštuolytė pabrėžė, kad prekybos tinklas apskritai nebuvo nutraukęs prekybos „Grigeo“ produkcija.
„Mes nebuvome nutraukę prekybos „Grigeo“ produkcija niekada. Tą tikrai visada sakydavome žurnalistams, kai klausdavo ar mūsų pozicija keičiasi – pozicija nesikeitė, su „Grigeo“ bendradarbiavimo nutraukę niekada nebuvome“, – portalui lrytas.lt sakė ji.
Dar anksčiau „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė portalui lrytas.lt tvirtino, kad „Grigeo“ taršos skandalą prekybos tinklas seka ir svarstys dėl galimybės atsisakyti įmonės produkcijos.
„Aplinkosaugos klausimas mums aktualus, savo veikloje siekiame nuolat investuoti į aplinkai draugiškus sprendimus. Jei pasitvirtins įtarimai, kad tas „Grigeo“ veiksmas buvo sąmoningas, rimtai svarstysime galimybę dėl tolesnės prekybos jų gaminamais produktais“, – tuomet sakė E.Dapkienė.
Parduotuvių lentynų „Grigeo“ produkcija kol kas nepildo ir paskelbto boikoto laikosi tik prekybos tinklas „Iki“, kurio komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė portalui lrytas.lt visgi pripažino, kad situacija greitai keičiasi ir veiksmai gali būti koreguojami pagal poreikį.
„Šiuo metu atnaujinti higieninio popieriaus pirkimo iš „Grigeo“ neketiname. Vis dar stebime situaciją, kuri keičiasi itin greitai, ir jei tik kils poreikis, pagal ją koreguosime savo veiksmus“, – situaciją komentavo I.Baltrušaitienė.
„Grigeo“: darome viską, kad gamyba nesustotų
Tuo tarpu „Grigeo“ generalinis direktorius Tomas Jozonis šią savaitę išplatintame pranešime spaudai ramino gyventojus, kad tualetinio popieriaus prekybos tinkluose nepritrūks.
„Padidėjęs žmonių susirūpinimas maisto bei buitinių priemonių atsargomis namuose greičiausiai remiasi užsienio pavyzdžiais. Tačiau nereiktų panikuoti, nes darome viską, kad gamyba nestotų ir būtų patenkinti vartotojų poreikiai. Tiesa, dėl išaugusios paklausos bei logistikos iššūkių galimi vėlavimai, bet prie tualetinio popieriaus deficito tai tikrai neprives.
O solidarizuojantis su Lietuvos prekybos įmonių asociacija kviečiame išlikti ramiais, sąmoningais ir vengti perteklinio apsipirkinėjimo“ – rašė jis.
Primename, kad Lietuvos vartotojų organizacijų aljansas ir Aplinkosaugos koalicija šių metų pradžioje pakvietė Lietuvos vartotojus susilaikyti nuo „Grigeo“ įmonių grupės gaminių įsigijimo, iš esmės taip paskelbiant produkcijos boikotą.
Grigeo^Instanttualetinis popierius
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.