Dauguma bendrovės padalinių dirba nuotoliniu būdu, o inžinierių komandos diegiant naujas paslaugas ir šalinant gedimus laikosi ypatingo atsargumo reikalavimų. Specialistai plečia tinklo pajėgumą dėl stipriai išaugusių skambučių ir duomenų srautų.
Dėl koronaviruso Lietuvoje susiklosčiusi ypatinga situacija jau keičia įprastas rutinas. Nuo pirmadienio iki kovo 30 dienos visi Lietuvoje veikiantys „Telia“ ir partnerių salonai yra uždaryti, o didžioji dauguma „Telia“ darbuotojų dirba iš namų.
Visas įmonės paslaugas ir prekes klientai gali užsisakyti ir valdyti internetu, visos prekės žmonėms į namus pristatomos nemokamai.
Paslaugų monitoringo centras Šiauliuose, logistikos komandos ir duomenų centrų darbuotojai dirba įprastu režimu, tačiau laikosi papildomų asmens higienos ir saugumo reikalavimų.
Darbus diegiant paslaugas ir šalinant gedimus įprasta tvarka tęsia ir „Telia“ inžinierių bei IT specialistų komandos, tačiau jie privalo laikytis ypatingos saugos ir prieš užeidami pas klientus į namus ar biurus privalo įsitikinti, kad juose nėra sergančių žmonių.
Visi inžinieriai yra aprūpinti rankų dezinfekcijos priemonėmis, kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis.
„Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas „Telia“ tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų.
Nors mūsų tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, preventyviai didiname visų tinklo dalių pajėgumą“, – sako „Telia“ technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius.
„Telia“ nuolatinių paslaugų teikimui Lietuvoje dėl nacionalinio karantino jokio poveikio nėra, nes bendrovės veiklos tęstinumo plane yra numatyti procesai ir sprendimai esant skirtingiems rizikos lygiams.
„Telia Company“ visos grupės mastu aktyvavo krizių valdymo komandas, kurios nuo praėjusios savaitės centralizuotai stebi ir valdo situaciją kiekvienoje šalyje.