„Savitarnos kasos yra vienas iš labiausiai pasiteisinusių būdų, kuris gerokai sutrumpina apsipirkimo procesą. Pirkėjai, kurie yra išbandę savitarnos kasas, prie jų sugrįžta nuolat, o dar neįpratusius jomis naudotis, apmoko mūsų darbuotojai. Pastebime, kad savitarnos kasas labiau pamėgę pirkėjai, kurie aktyviau naudojasi bankų mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymas bekontaktėmis kortelėmis mobiliąja programėle dar labiau taupo laiką“, – sakė „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė.
Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.
„Šį vasarį savitarnos kasomis mūsų tinkle naudojosi daugiau nei 32 proc. klientų, t.y. per metus šis skaičius išaugo 10 procentinių punktų. Jei skaičiuotume tik tas parduotuves, kurios jau turi savitarną, neįtraukiant viso tinklo parduotuvių, savitarnos kasas vietoje įprastų rinkosi daugiau nei 43 proc. klientų. Taigi, galima sakyti, kad parduotuvėje įrengus savitarnos kasas klientai vis dažniau renkasi jas“, – teigė I.Ščerbavičienė.
Pasak jos, jei tempas nesikeis, prognozuojama, kad 2021 metais „Maxima“ eis koja kojon su Europos šalių ir JAV prognozėmis, pagal kurias kas antras kvitas parduotuvėse, kuriose yra savitarna, bus per savitarnos kasas.