118 kvadratinių metrų plotą užimanti „Hugo“ parduotuvė įrengta pagal naujausią koncepciją, kuri padėjo sukurti jaukią erdvę bei suteikti naujų patirčių pirkėjams.
Prekyboje salės centre įrengtas multifunkcinis į barą panašus stalas yra viena esminių naujo dizaino dalių. Parduotuvėje klientai jaučiasi esantys „Hugo“ stiliaus dalimi – ryški raudona spalva kuria stiprų prekės ženklo akcentą, naudojamos griežtos ir ryškios baldų dizaino linijos.
Pasak „Aprangos“ grupės generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko, „Hugo Boss“ yra viena sėkmingiausių premium segmento kompanijų, kurios prekės ženklai „Boss“ ir „Hugo“ gerai atpažįstami pasaulyje, yra augantys ir tuo pačiu apeliuoja į skirtingas vartotojų grupes.
„Prekės ženklas „Hugo“, kuris skirtas jaunesniam ir moderniam vartotojui – naujas etapas mūsų beveik dvidešimties metų bendradarbiavimo istorijoje“, – teigė R.Perveneckas.
„Aprangos“ grupės bendradarbiavimas su „Hugo Boss“ kompanija prasidėjo 2001 m., kai pagal franšizės kontraktą buvo atidaryta „Hugo Boss“ parduotuvė Vilniuje.
Kartu su naujai atidaryta „Hugo“ parduotuve, šiuo metu Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė valdo dar tris „Hugo Boss“ prekės ženklo parduotuves – Vilniuje, Rygoje ir Taline.
Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 184 parduotuvių tinklą. 2020 metais „Aprangos“ grupė planuoja rekonstruoti ar atidaryti 13-17 parduotuvių, grynosios investicijos sudarys apie 5-7 mln. eurų.