Pasibaigus reorganizacijos procesams juridinis asmuo „Gubernija“ bus išregistruotas, o visas jo teises ir įsipareigojimus, tarp jų ir įsipareigojimus darbuotojams, perims „MV GROUP Production“, „Gubernijos“ alaus daryklą įsigijusi dar 2018 pavasarį. Preliminariai planuojama, kad bendrovės prijungimo procesas bus baigtas balandžio pabaigoje.
„Tokių pokyčių tikslas yra maksimaliai integruoti „Guberniją“ į bendrus „MV GROUP Production“ procesus. Sukaupta didelė patirtis rodo, kad po vienu stogu suvienytų gamybos pajėgų sinergija leidžia smarkiai padidinti verslo efektyvumą, taip pat sukurti unikalų produkcijos ir paslaugų portfelį.
Didžiuojamės, kad esame lietuviško alaus tradicijų puoselėtojai, ir ketiname tęsti daryklos įkūrėjų darbą, modernizuoti gamybos procesus ir stiprinti „Gubernijos“ pozicijas savo mieste, šalyje ir svetur. Galiausiai, įgyvendinti administraciniai pokyčiai taip pat sudarys sąlygas greitesniam ir platesniam darbuotojų tobulėjimui, mat supaprastinti vidiniai procesai paskatins gamyklų bendradarbiavimą“, – sako A.Čiburys.
„MV GROUP Production“ vadovas taip pat pabrėžia, kad „Gubernijos“ darbuotojams šie pokyčiai esminės įtakos neturės – darbo vietų skaičius ir pobūdis, taip pat darbo užmokestis ir kitos socialinės garantijos liks nepakitusios.
Nesikeis ir daryklos pavadinimas. Kelis šimtus metų gyvuojantį „Gubernijos“ prekės ženklą „MV GROUP“ atnaujino pernai rudenį, paraleliai tęsiant daryklos modernizaciją ir produktų krepšelio atnaujinimą. Iš viso į „Gubernijos“ atnaujinimą „MV GROUP Production“ jau investavo daugiau nei 2,6 mln. eurų.
Dalijasi patirtimi ir pajėgumais
Šiuo metu bendrovė „MV GROUP Production“ juridiškai valdo tris gėrimų gamyklas Lietuvoje: Kauno „Stumbrą“, Alytaus „Alitą“ ir Anykščių „Anykščių vyną“.
A.Čiburio teigimu, „MV GROUP Production“ patirtis rodo, kad pasirinktas verslo modelis, kai atskiras gamyklas valdžiusios bendrovės yra suvienijamos, tuo pačiu išsaugant kiekvienos gamyklos tapatybę, tradicijas ir specializaciją, yra naudingas visoms suinteresuotoms pusėms.
„Visų pirma, tai padeda paprasčiau ir veiksmingiau organizuoti gamyklų darbą, pavyzdžiui, įkuriant bendrus skyrius ar padalinius, rūpinantis reikalingomis licencijomis ar naudojant įmonių techniką, ką praktikuojame nuolatos. Taip pat tai skatina tobulėti specialistus – sutelkus atskirus gėrimų gamintojus vienoje bendrovėje ir sudarius galimybes jiems bendradarbiauti, plečiamos specialistų žinios ir kompetencijos, atsiranda galimybė nesunkiai judėti karjeros keliu tarp gamyklų“, – sako „MV GROUP Production“ vadovas.
Be to, pasak A. Čiburio, optimizuotas valdymas ir glaudūs gamyklų tarpusavio ryšiai atveria kelius unikaliems gaminiams kurti ir lanksčiai prisitaikyti prie vartotojams paklūstančios rinkos poreikių.
„Puikus tokios sinergijos pavyzdys – neseniai pristatyta „Vorutos“ trauktinė. Šiuo atveju, „Anykščių vyno“ patirtis dirbant su natūraliomis uogų ir vaisių sultimis persipynė su „Stumbro“ patirtimi gaminant trauktines. Partnerystės rezultatas – išskirtinio skonio natūralus gaminys, sulaukiantis itin palankaus vartotojų vertinimo. Kitomis sąlygomis, neturint įvairių specializacijų specialistų ir skirtingų gamybos linijų, tai būtų neįmanoma. Tuo tarpu mes galėjome sujungti skirtingų gamyklų patirtį, ir šis sprendimas pasiteisino“, – sako A. Čiburys pabrėždamas, kad tokios bendradarbiavimas tarp gamyklų vyksta nuolatos.
Įmonių grupei „MV GROUP“ priklausanti AB „MV GROUP Production“ – viena didžiausių alkoholinių gėrimų gamybos įmonių Lietuvoje. Šiuo metu įmonėje dirba apie 530 darbuotojų. Keturiose gamyklose iš viso veikia 20 gamybos linijų.