Darbdavio įvaizdžio svarba
Įmonės ambasadoriais visų pirma yra patys darbuotojai, kurie skleidžia informaciją apie savo įmonę kaip darbdavį. Tad kiekvienos įmonės tikslas – turėti darbuotojų komandą, kuri net savo geriausiems draugams rekomenduotų dirbti kartu. Gera įmonės reputacija, socialiai atsakinga veikla, sąžiningos darbo sąlygos darbuotojams – visa tai šiais laikais jau tapo higiena, kurianti patrauklaus darbdavio įvaizdį bei padedanti privilioti talentus.
„Socialiai sąmoningi darbuotojai, kuriems svarbūs aplinkos taršos, klimato kaitos, pagalbos likimo nuskriaustiesiems klausimai, tokio paties atsakingo požiūrio reikalaus iš savo įmonių. Vadovams, siekiantiems formuoti atsakingo verslo įvaizdį, reikės aktyviai dalyvauti sprendžiant jautrius visuomenei klausimus“, – tendencijas pristato S. Bružaitė.
Išskirtinis dėmesys darbuotojų sveikatai
Darbiniai klausimai dažnai sprendžiami asmeniniuose socialiniuose tinkluose, telefonas skamba ir po darbo valandų – tai jau nebestebina dirbančiųjų. Vis tik ribos nebuvimas tarp profesinio ir asmeninio gyvenimo daro neigiamą įtaką darbo kokybei, bendrai savijautai, kyla perdegimo darbe rizika.
Darbdavys, nuoširdžiai besirūpinantis darbuotojų sveikata, naujajame dešimtmetyje tampa ne siekiamybe, o privaloma savybe: „Neišvengiamai organizacijos turės pasirūpinti ne tik streso valdymo programomis, bet ir netoleruoti darbovietėje leidžiamų viršvalandžių. Nuoširdus dėmesys darbuotojų savijautai bei sveikatai duos naudos ir įmonei – mažės darbuotojų kaita“, – įsitikinusi ekspertė.
Daugiau sprendimo laisvės
2020 m. darbuotojai ir toliau itin palankiai vertins šiuolaikišką darbdavio požiūrį į darbo poziciją. Todėl vienais svarbiausių kriterijų renkantis darbdavį išliks patraukli darbo vieta, įsiklausymas į darbuotojų poreikius, galimybė dalį darbo laiko dirbti namuose.
„Vystantis technologijoms, darbuotojai jaučia spaudimą neatsilikti nuo sparčių pokyčių ir su tuo susijusių įmonės lūkesčių. Jie noriai tobulėja savo iniciatyva ir vertina tokius darbdavius, kurie siūlo augimo galimybes. Tik svarbu patiems darbuotojams suteikti laisvę rinktis, kurias savybes ar žinias jie norėtų pagerinti“, – akcentuoja administracijos vadovė.
Darbo kultūra svarbiau už pobūdį
Įmonės kultūra ir puoselėjamos tradicijos yra vieni svarbiausių aspektų, be kurių neįsivaizduojamas geras mikroklimatas darbe. Personalo skyrių užduotis – kurti papildomas progas kolegoms bendrauti ne tik siekiant įmonės tikslų, tačiau ir neformalioje aplinkoje.
Jaukios darbo atmosferos kūrimui padeda įmonės tradicijos, kurios įneša naujų spalvų į profesinį gyvenimą: „Mūsų įmonėje puoselėjamos darbuotojų itin mėgstamos gimtadienių minėjimo tradicijos, penktadieniniai neformalūs pusryčiai, šventės darbuotojų vaikams, tradiciniai vasaros renginiai. Kolegos ne tik noriai dalyvauja įmonės renginiuose, bet ir patys rodo iniciatyvą siūlydami naujas idėjas“, – darbo kultūrą pristato „Senukai.lt“ ekspertė bei priduria, kad visos įmonės tradicijos formuoja jos išskirtinumą, autentišką darbo atmosferą, nenukopijuojamą ir neperkeliamą į kitas organizacijas.