Anot Petro Masiulio, bet kuri į jaunimą orientuota paslauga, norėdama būti sėkminga, šiandien turi nuolat keistis, tobulėti ir atitikti tokių milžinių kaip „Netflix“ ar „Uber“ standartus.
„Mes ne tik būname jaunimo tinkluose ir stengiamės kalbėti jų kalba – visų pirma, siekiame užtikrinti jų poreikius bei lūkesčius atitinkančią patirtį. Būtent jai gerinti buvo skirti 2019-ieji: supaprastinome planų užsakymą, sąskaitos pildymą bei likučių tikrinimą, pritaikėme aplikaciją „iOS“ aplinkai ir atlikome kitus darbus. Pagerinę patirtį, nusprendėme atnaujinti ir vizualinį identitetą“, – pasakojo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Televizijos žiūrovai jau galėjo pastebėti, kad vietoje daugelį metų pažįstamų personažų: Ozio, Sandrutės, Rembo, Džeronimo ir kitų, „Pildyk“ reklamoje atsirado platformoje „YouTube“ išgarsėję vlogeriai. Be to, naujajame serialo sezone pasikeitė ir veiksmo vieta – iš kambariokų nuomojamo buto jis persikėlė į bendradarbystės erdvę.