Tuo tarpu vien JAV augalinių mėsos pakaitalų rinką analitikai 2019 metų spalį buvo įvertinę tik 2,4 mlrd. JAV dolerių, rašo agentūra „MarketWatch“.
Augaliniai mėsos pakaitalai iš pradžių buvo siejami visų pirma su sveika gyvensena.
Dabar vartotojai persvarsto savo požiūrį į baltymus ir įtraukia juos į savo pusryčius bei vis dažniau renkasi baltymų turinčius užkandžius, teigia JAV maisto milžinės „Tyson Foods“ vartotojų paklausos tyrimų skyriaus vadovė Risa Schwartz.
Mėsos pakaitalų vis dažniau atsiranda ir vaikų lėkštėse. Pavyzdžiui, „Tyson Foods“ padalinys „Raised&Rooted“ tokiems vartotojams siūlo iš augalinių mėsos pakaitalų pagamintus kepsnelius.
Lapkritį „Raised&Rooted“ produktais buvo prekiaujama 7 tūkst. JAV parduotuvių.
Vis didesnio populiarumo sulaukia ir mėsos pakaitalų gamintoja „Beyond Meat“, kuri daug dėmesio skiria savo produktų skoniui.
„Tobulėjant technologijoms, dabar žmonės, valgydami mėsainį su augaliniu jautienos pakaitalu, nejaučia jokio skirtumo nuo mėsainio su tikra jautiena“, – pažymėjo tyrimų bendrovės „Kalinowski Equity Research” vadovas Markas Kalinowski (Markas Kalinovskis).
Kai kurie greito maisto restoranų tinklai neatsilieka nuo bendros tendencijos ir į savo valgiaraščius įtraukia patiekalus su augaliniais mėsos pakaitalais. „Beyond Meat“, pavyzdžiui, bendradarbiauja su tokiais tinklais kaip KFC, „Tim Hortons“, „Subway“ ir „Dunking Brands“.