Tokią informaciją skelbia keleivių teises ginanti kompanija „AirHelp“.
Tarp keliautojų iš Lietuvos populiari žemų sąnaudų oro bendrovė „Ryanair“ atmeta 98,4 proc. pretenzijų. Po jos seka „Avianca“ — 97,1 proc., „airBaltic“ — 94,6 proc., „easyJet“ — 87,3 proc., o „lyderių“ dešimtuko pabaigoje — „Aeroflot“, atmetusi 86,2 proc. pretenzijų.
Palyginimui, „Finnair“ atsisakė tenkinti 65,7 proc. pretenzijų, SAS – 65,3 proc., „Wizz Air“ – 61,4 proc., „Lufthansa“ – 52,7 proc., LOT – 37,8 proc.
Dažniausiai kompensacijų dėl atšaukto ar vėluojančio skrydžio sulaukė „Transavia“ ir „HOP!“ oro bendrovių keleiviai (atmesta po 28 proc. pretenzijų), „Delta Air Lines“ (atmesta 27,8 proc. pretenzijų), „Brussels Airlines“ (atmesta 27,5 proc. pretenzijų), „American Airlines“ (atmesta 27,4 proc. pretenzijų), „Icelandair“ (atmesta 26,7 proc. pretenzijų) ir „Eurowings“ (atmesta 23,6 proc. pretenzijų).
Avianews.com skelbia, kad 2019-aisiais, palyginti su 2018-aisiais, atsisakymų tenkinti keleivių pretenzijas padaugėjo vidutiniškai 30 proc.
Europoje galiojantys teisės aktai numato, kad keleivis gali tikėtis 250-600 eurų kompensacijos, jei jo reisas iš kažkurio ES esančio oro uosto vėlavo daugiau nei 3 valandas arba buvo atšauktas iki skrydžio likus 14 dienų ar mažiau.