Jų duomenimis, pirmasis galimų pirkėjų paraiškų priėmimo etapas įvyks sausio viduryje.
Gruodžio mėnesį „Tesco“ pranešė, jog svarsto galimybę parduoti Tailande ir Malaizijoje valdomus prekybos tinklus ir kitas „strategines“ šio verslo ateities galimybes.
Į Tailando rinką Didžiosios Britanijos mažmenininkė įžengė 1998 metais, kai už 365 mln. JAV dolerių (325 mln. eurų) iš Tailando konglomerato „Charoen Pokphand Group“ įsigijo kontrolinį „Lotus Supercenter“ akcijų paketą. Šiuo metu „Tesco Lotus“ Tailande valdo 2 tūkst. prekybos centrų.
Malaizijoje prekybos tinklas veikia nuo 2006 metų ir šioje šalyje šiuo metu valdo 74 parduotuves.
Šaltinių duomenimis, „Tesco“ padalinys Tailande gali būti įvertintas maždaug 7 mlrd. JAV dolerių, o verslas Malaizijoje – 1,5–2 mlrd. JAV dolerių.
„Tesco“, kaip ir kiti mažmenininkai, mažina veiklos užsienyje mastą, kad galėtų sutelkti dėmesį į savo vidaus rinką, kurioje bendrovei tenka konkuruoti su mažų kainų parduotuvių tinklais ir elektroninėmis parduotuvėmis, tokiomis kaip „Amazon.com“ ir „Ocado Group“.
Nuo 2011 metų bendrovė pasitraukė iš, be kita ko, Japonijos, JAV ir Pietų Korėjos rinkų.