„Tesco“ Azijoje pradėjo milijardais dolerių vertinamo verslo pardavimą

2020 m. sausio 3 d. 12:40
Britų mažmenininkė „Tesco“ pradėjo Azijos verslo, kurio vertė gali sudaryti apie 9 mlrd. JAV dolerių (apie 8 mlrd. eurų), pardavimo procesą. Apie tai rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais.
Daugiau nuotraukų (1)
Jų duomenimis, pirmasis galimų pirkėjų paraiškų priėmimo etapas įvyks sausio viduryje.
Gruodžio mėnesį „Tesco“ pranešė, jog svarsto galimybę parduoti Tailande ir Malaizijoje valdomus prekybos tinklus ir kitas „strategines“ šio verslo ateities galimybes.
Į Tailando rinką Didžiosios Britanijos mažmenininkė įžengė 1998 metais, kai už 365 mln. JAV dolerių (325 mln. eurų) iš Tailando konglomerato „Charoen Pokphand Group“ įsigijo kontrolinį „Lotus Supercenter“ akcijų paketą. Šiuo metu „Tesco Lotus“ Tailande valdo 2 tūkst. prekybos centrų.
Malaizijoje prekybos tinklas veikia nuo 2006 metų ir šioje šalyje šiuo metu valdo 74 parduotuves.
Šaltinių duomenimis, „Tesco“ padalinys Tailande gali būti įvertintas maždaug 7 mlrd. JAV dolerių, o verslas Malaizijoje – 1,5–2 mlrd. JAV dolerių.
„Tesco“, kaip ir kiti mažmenininkai, mažina veiklos užsienyje mastą, kad galėtų sutelkti dėmesį į savo vidaus rinką, kurioje bendrovei tenka konkuruoti su mažų kainų parduotuvių tinklais ir elektroninėmis parduotuvėmis, tokiomis kaip „Amazon.com“ ir „Ocado Group“.
Nuo 2011 metų bendrovė pasitraukė iš, be kita ko, Japonijos, JAV ir Pietų Korėjos rinkų.
TescoAzija^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.