Darbuotojų paieškos Klaipėdoje iššūkiai: padeda kūrybiški sprendimai

2019 m. gruodžio 20 d. 12:24
Klaipėdos mieste nedirbančiųjų skaičius trečiąjį šių metų ketvirtį pasiekė jau seniai matytas aukštumas – lapkritį darbo ieškojo 7,3 proc. darbingo amžiaus miestiečių. Tačiau didelis ieškančių darbo skaičius toli gražu negarantuoja ramaus gyvenimo įmonių personalo skyriams. Tik pasitelkti kūrybiški darbuotojų paieškos sprendimai padeda suburti gerą komandą.
Daugiau nuotraukų (2)
2020-ųjų sausį uostamiestyje „Kesko Senukai Lithuania“ atidarys antrąjį prekybos centrą bei sukurs beveik 100 naujų darbo vietų. Įmonės Darbuotojų paieškos ir atrankos grupės vadovė Rima Juškienė pasakoja, jog ieškant darbuotojų, nebeužtenka kalbėti tik apie įprastas vertes, kurias darbuotojui teikia darbdavys ar naudotis tik standartinėmis darbo skelbimų svetainių paslaugomis.
„Darbo rinka keičiasi sparčiai, ir kas viliodavo darbuotojus prieš kelis metus, dabar jau tapę norma. Laiku mokamas atlyginimas, visų darbui reikalingų priemonių suteikimas, karjeros galimybės, motyvaciniai priedai už pasiektus rezultatus – tai jau standartinis naudų paketas, kurį siūlydamas darbdavys mažai kuo išsiskiria“, – rinkos pokyčius komentavo R. Juškienė.
Norint suburti stiprią ir vieningą komandą, svarbu kurti papildomas vertes darbuotojams bei tai komunikuoti. „Atsižvelgiant į rinkos poreikius, įmonė daug dėmesio skiria darbuotojų motyvacijai, bendruomeniškumo jausmo ugdymui ir kitų papildomų verčių darbuotojams kūrimui. Sėkmės susilaukia darbuotojams sudaromos ugdymo programos, galimybė darbą derinti su studijomis, specialios nuolaidos „Senukuose“ esančioms prekėms bei partnerių paslaugoms“, – atskleidė Darbuotojų paieškos ir atrankos grupės vadovė.
Norint pasiekti kuo platesnę galimų kandidatų auditoriją, darbuotojų paieškai reikia pasitelkti ne tik tradicinius kanalus ir būdus.
„Ieškodami komandos naujam „Senukų“ prekybos centrui Klaipėdoje, pasitelkėme daugybę skirtingų komunikacijos kanalų: be tradiciniais tapusių paieškos būdų, naudojome ir socialinius tinklus, mobiliąsias aplikacijas, reklaminius skydelius portaluose, darbo skelbimų tinklalapius“, – pasakojo R. Juškienė.
Kaip pastebi Darbuotojų paieškos ir atrankos grupės vadovė, vyresnio amžiaus žmonės labiau reaguoja į darbo pasiūlymus laikraščiuose, studentai dažniau pasiekiami per darbo skelbimus socialiniuose tinkluose ar mobiliųjų aplikacijų pagalba. Todėl, norint pritraukti naujų darbuotojų, skirtingo amžiaus grupėms itin svarbu parinkti tinkamus komunikacijos kanalus.
„Stebime tendenciją, kad žymiai daugiau dėmesio sulaukia išskirtiniai darbo skelbimai, kurie turi idėją, originalesnį turinį ir draugiškumu bei šiluma spinduliuojantį kvietimą prisijungti prie komandos. Darbdavio bandymas užmegzti artimą ryšį su potencialiu darbuotoju tampa vis aktualesnis ir paveikesnis. Būtent tokio tipo komunikaciją ir pasitelkėme ieškodami darbuotojų Klaipėdoje“, – komentavo R. Juškienė.
Pasak Darbuotojų paieškos ir atrankos grupės vadovės, įmonė kryptingai dirba tam, kad paneigtų klaidingus su klientų aptarnavimo sektoriumi susijusius stereotipus: „Vertiname darbuotojus, nuolat rodančius iniciatyvą, greitai besimokančius ir pasiūlančius sprendimus netikėtose situacijose – tokiems žmonėms mes visada siūlome karjeros augimo galimybes. Tai patvirtina ir daugybė įmonės darbuotojų sėkmės istorijų“, – apie galimybes augti kalba „Kesko Senukai Lithuania“ atstovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.