Lietuviško verslo atstovai žengė į naują nišą – pasiūlė lietuvišką dantų pastą

2019 m. gruodžio 13 d. 17:10
Gamybinėse patalpose Kauno rajone, netoli Kadagių slėnio įsikūrusi įmonė „Cosmoway“  toliau plečia savo asortimentą ir įgyvendino dvejus metus brandintą planą praplėsti Green feel‘s prekės ženklą bei pradėjo gaminti lietuvišką dantų pastą.
Daugiau nuotraukų (5)
„Poreikį žengti į šią kategoriją pirmiausia pamatėme dalyvaudami tarptautinėse parodose – iš įvairių užsienio šalių sulaukėme daugybės užklausų, ar dar negaminame ir burnos priežiūros priemonių? Pirmosios „Cosmoway“ dantų pastos formulė laboratorijoje gimė beveik prieš dvejus metus. Tai, kad atėjo metas praplėsti šiais produktais „Green Feel‘s“ liniją, padėjo suprasti ne tik ištikimų vartotojų drąsinimas, bet ir pati prekės ženklo strategija.
Šio prekės ženklo esminė vertybė – atvirumas ir vartotojui suteikta galimybė žinoti, ką jis tepa ant odos, ar kuo plauna plaukus. Kad vartotojui verta sužinoti, ką deda į burną valydamasis dantis – dar akivaizdžiau.
Dantų pastos sudėtis, kaip ir visos „Green Feel‘s“ kosmetikos, bus taip pat aiškiai kiekvienam vartotojui pristatyta dėžutės viduje. Taigi, šviesime vartotoją ir šioje produkto kategorijoje,“ – sako Justė Pinkevičienė, bendrovės „Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė.
Investicijos augs
Į naujos dantų pastos gamybą įmonė jau dabar yra investavusi daugiau kaip 100 tūkst. eurų. Ir investicijos nesibaigia, nes kūrybos procesai su šiai kategorijai skirtomis naujienomis tęsiami.
„Esame įsigiję visiškai naują specializuotą įrangą, kuri leidžia užtikrinti itin profesionalią dantų pastos gamybą. Taip pat didžiulį dėmesį skyrėme mūsų „R&D“ komandai, kurią sudaro tik chemijos mokslų specialistai. Kurdama naujienas, komanda nuolat bendradarbiavo su užsienio partneriais, vyko pas mūsų formulėse naudojamų ingredientų gamintojus į laboratorijas, partneriai atvykdavo ir pas mus. Visoms gamyboje naudojamoms priemonėms atlikome ne tik privalomus, bet ir papildomus efektyvumo tyrimus, formulės buvo patvirtintos ir „VEGAN“ sertifikatais. Norisi tikėti, kad vartotojui rūpi, ką jis ir jo šeimos nariai deda į burną, kuo valosi dantis.
Mūsų nuomone, ši informacija yra esminė, vartotojui leidžianti jaustis saugiai dėl savo pasirinkimo. Jam pačiam nereikės analizuoti sudėtingo ingredientų sąrašo, nurodyto ant dėžutės, ar bandyti atrasti informacijos internete. Rinkdamasis mūsų produktą, vartotojas visą jam rūpimą informaciją ras mūsų produktų dėžutės viduje. Taip dėžutė atlieka ne tik pakuotės, bet ir edukacinę funkciją,“ – pasakoja Vitalijus Voleika, UAB „Cosmoway“ bendraturtis ir direktorius.
Dantų pastose – populiarioji ciberžolė
Rinkai jau pristatyta dantų pasta papildyta išskirtiniais komponentais – ciberžolių ekstraktu, ar baziliko ir mėtų ekstraktų kombinacija. O pirkėjų itin pamėgtas kanapių sėklų aliejus panaudotas balinamojoje dantų pastoje.
Taigi, vartotojas atras ne vieną natūralių, aktyvių komponentų kombinaciją, kurių kitose dantų pastose bent jau kol kas nelengva aptikti, nors jų nauda burnos priežiūroje yra patvirtinta efektyvumo tyrimais. Jos derinamos ir su laiko patikrintomis medžiagomis, pavyzdžiui tokiomis kaip  kalcio karbonato ir hidroksiapatito kompleksu, kuris padeda efektyviai remineralizuoti  danties emalį ir atstatyti mikroskopinius defektus.
„Visa „Green Feel‘s“ produkcija kuriama gamtoje, visai netoli Kadagių slėnio, naudojant tik žaliąją lietuvišką energiją.
Dantų pastai pasirinktos pakuotės yra sertifikuotos ir angliškai vadinamos „žaliosiomis“ („Greenleaf“), nes jų sudėtyje yra itin mažai plastiko. O tas, kurio yra, atitinka itin aukštą perdirbimo lygį, tad vartotojui belieka pakuotę išmesti į atitinkamos spalvos (geltoną) konteinerį. Taip visi kartu prisidėsime prie gamtos puoselėjimo. Kad dantų pastos tūbelės skiriasi nuo kitų, vartotojas pajus vos palietęs – jos kur kas minkštesnės ir lankstesnės,“ – apie naują produktą pasakoja J. Pinkevičienė.
Pernai „Cosmoway“ apyvarta (su PVM) buvo 1,87 mln. eurų, o šiemet planuojama apie 2,6 mln. eurų. Per tris šių metų ketvirčius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, įmonės apyvarta išaugo beveik 40 proc., tuo tarpu nuosavo prekės ženklo GREEN FEEL‘S apyvarta didėjo 87 proc. 
Be to, įmonė nuolat investuoja į įrangos atnaujinimą ir gamybos procesų optimizavimą. Šiemet „Cosmoway“ įsigijo naujų reaktorių bei tūbų pilstymo ir užlydimo įrangos, o dalis naujų investicijų, daugiau nei 100 tūkst. eurų, tiesiogiai susijusios su nauju produktu – dantų pasta, kuri jau pradėta platinti.
dantų pastaKaunas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.