Pasak Indrės Baltrušaitienės, „Iki“ komunikacijos vadovės, „Publicum“ pasirinkimą lėmė jų profesionalumas ir patirtis, strateginis ir šiuolaikiškas agentūros požiūris į komunikaciją bei vertybių atitikimas.
„Iki“ turi ambicingų planų stiprinti savo pozicijas rinkoje – plečiamas ir modernizuojamas parduotuvių tinklas, vystoma internetinė prekyba, didinamos investicijos į darbuotojų kompetencijų kėlimą, todėl itin svarbu turėti profesionalų partnerį, kuris apie tai efektyviai informuotų mūsų pirkėjus, darbuotojus ir partnerius“, – teigė I. Baltrušaitienė.
Tarptautinei „REWE“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Šiuo metu tinklui priklauso 228 „Iki“ ir „Iki Exspress“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau kaip 6,5 tūkst. darbuotojų.
„Esame tikri, kad mūsų profesionalios integruotos komunikacijos paslaugos leis auginti „Iki“ komunikacinį pranašumą ir siekti verslo tikslų“, – sakė Ričardas Jarmalavičius, „Publicum“ valdybos pirmininkas.
Lyderiaujanti Lietuvos ryšių su visuomene agentūra „Publicum“ įkurta 2001 metais, šiuo metu joje dirba 20 specialistų.
Tarp didžiausių „Publicum“ klientų – „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „Novaturas“, „Neste“, „Bridgestone“, „Danfoss“, „Pieno centras“, „Idex“, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.