400 mln. eurų paskola yra viena iš „būtinųjų priemonių“, skirtų užtikrinti „Alitalia“ veiklą iki 2020 m. gegužės 31 d., teigiama Ministrų Kabineto pranešime.
2017 m. Italijos vyriausybė skyrė 900 mln. eurų „Alitalia“, bert didžiausios šalies oro linijoms vis dar veikia nuostolingai.
Nuo 2017 m. specialios administracijos valdoma „Alitalia“ yra aklavietėje po to, kai galimų investuotojų konsorciumas praėjusią savaitę nesugebėjo pateikti pasiūlymo.
Europos Komisija (EK) taip pat pradėjo tyrimą dėl to, ar 2017 m. skirta paskola gali būti laikoma valstybės parama, kurią ES reguliuoja, siekdama užkirsti kelią nesąžiningai konkurencijai.
„Alitalia“ jau daug metų veikia nuostolingai, o bendrovę iš rinkų išstumia žemų kainų oro linijos, kylančios degalų kainos ir prabangios oro linijos iš Artimųjų Rytų.
„Alitalia“ ir toliau krintant be jokio aiškaus plano, bendrovės darbuotojų profesinės sąjungos ragina gruodžio 13 d. surengti streiką, nerimaudamos, kad „Alitalia“ restruktūrizacija gali priversti įmonę atleisti dalį darbuotojų. Darbuotojai taip pat baiminasi ir visiško „Alitalia“ bankroto.
Praeitą savaitę Italijos ekonomikos ministras Stefano Patuanelli tikino, kad verslo sprendimo „Alitalia“ išgelbėti nematyti. Toks ministro komentaras pasirodė po to, kai „Atlantia“, kuri valdo Romos oro uostus, pasitraukė iš galimo partnerystės susitarimo su valstybiniais geležinkeliais „Ferrovie dello Stato“, JAV oro linijomis „Delta“ ir Italijos iždu.
S. Patuanelli taip pat neatmetė galimybės, kad „Alitalia“ gali būti nacionalizuota.